eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych (nowej generacji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Proszowice: Dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych (nowej generacji)
Numer ogłoszenia: 101746 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych (nowej generacji).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych (nowej generacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 2 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7-implanty ortopedyczne. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego minibanku asortymentu wyszczególnionego w Formularzu cenowym zwanego dalej bankiem. Zamawiający określi asortyment i ilość dostawy przez złożenie u Wykonawcy zamówienia. Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy do magazynu medycznego Zamawiającego transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Dostarczane implanty muszą posiadać umieszczony znak CE, nr serii oraz termin ważności na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na artykule lub opakowaniu napis widoczny, czytelny i nieusuwalny gwarantujący jego sterylność. Przedstawione ilości w załączniku Nr 2 do SIWZ stanowią ilość szacunkową przewidzianą na 12 miesięcy - okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości 40 %. Wykonawca nie będzie domagał się od Zamawiającego jakichkolwiek zmian umowy oraz nie będzie występował z jakimkolwiek roszczeniem związanym ze zmniejszeniem ilości. Przekazanie banku zostanie dokonane na podstawie protokołu przekazania sporządzonego przez Wykonawcę oraz podpisanego przez obie strony. Uzupełnienie banku implantów winno odbywać się w terminie 2 dni roboczych od przesłanego faksem do Wykonawcy Protokołu zużycia implantów przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Protokół zużycia sporządzany będzie po każdym wykonanym zabiegu. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty wyłącznie za faktycznie zużyte implanty. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dostawy. Zamawiający zwróci Wykonawcy niewykorzystane implanty w terminie 7 dni roboczych od zakończenia obowiązywania umowy. Zwrot dokonany zostanie na podstawie protokołu przekazania. Instrumentarium przekaże Wykonawca do użyczenia Zamawiającemu na czas trwania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Deklarację zgodności producenta ( dotyczy każdej pozycji Wyrobu medycznego) b) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.) c) Oświadczenie Wykonawcy, o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania zgodnie z art. 58 ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z 2010r.) - ( dotyczy wyrobów medycznych.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji umowy jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, konieczności uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana sposobu wykonania umowy zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy o ile będą one korzystniejsze dla Szpitala od przewidzianych w ofercie. Pozostałe zmiany obejmujące zmianę ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią. Zmiana umowy będzie również dopuszczalna jeśli pojawi się konieczność dostosowania jej treści do powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zmiana będzie dopuszczalna w przypadku pojawienia się nowych możliwych do zastosowania produktów objętych Umową a także w przypadku konieczności podjęcia działań niezbędnych i koniecznych dla ochrony zdrowia pacjentów Szpitala.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Dział Zamówień Publicznych Cena SIWZ - 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Budynek Główny, Sekretariat Dyrekcji, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.