Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Wrocław: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, znak postępowania: ZP-3/03/2013
Numer ogłoszenia: 101706 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, znak postępowania: ZP-3/03/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. 2.Zamówienie podzielone jest na 2 Części: 1) CZĘŚĆ I: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. I wchodzą: ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ). 2) CZĘŚĆ II: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. II wchodzą: ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ - wzorach umów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca przedłoży zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej oraz złoży oświadczenie wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Oświadczenie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b (jeżeli dotyczy), W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, należy złożyć oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy - wg wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Część 1 - Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY przewiduje, że strony mogą wprowadzić zmiany do umowy. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1.1 zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 1.2 zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia związku ze zmianą wartości majątku, przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych, zgodnie z postanowieniami §4 1.3 korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 1.4 zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 1.5 zmiana wynikająca z zastosowania klauzuli automatycznego pokrycia i klauzuli okolicznościowej, zdefiniowanej w opisie przedmiotu zamówienia. Część 2 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY przewiduje, że strony mogą wprowadzić zmiany do umowy . W szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1.1 zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 1.2 zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych, zgodnie z postanowieniami §4 1.3 korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 1.4 zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych, Plac Polski 3/4, 50-156 Wrocław (II piętro, pokój nr 217) lub złożyć wniosek do Zamawiającego na powyższy adres.
Opłata za SIWZ wynosi 0,15 gr za 1 stronę.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław, Sekretariat Kanclerza, pok. 107 - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łańcut wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 4 części
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Akademii Pożarniczej
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz sprzętu elektronicznego, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, Autocasco Politechniki Morskiej w Szczecinie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SP. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Hażlach w latach 2024-2026
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności MŁK, następstw nieszczęśliwych wypadków wolontariuszy; ubezpieczenia komunikacyjne floty.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.