Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Zgierz: Świadczenie usług asystenta rodziny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56
Numer ogłoszenia: 101676 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7164213, faks 42 7166590.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna UMZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asystenta rodziny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56. Do zadań Asystenta rodziny należy:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym oraz współpraca z Zespołem ds. Pomocy Rodzinie; 2) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 3) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; 4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; 6) wspieranie aktywności społecznej rodzin; 7) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 8) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; 9) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; 10) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; 11) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; 12) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; 13) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; 14) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny MOPS; 15) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; 16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; 17) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; 18) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180. Poz. 1493 ze zm.), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędne; 19) wykonanie innych czynności w oparciu o ustawę z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. Nr 149, poz. 887 ze zm. ). Asystent rodziny będzie odpowiedzialny za systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną oraz ewidencjonowanie wykonanych w ramach umowy zadań, w postaci tzw. teczki rodziny w której powinno się znaleźć: dziennik pracy asystenta rodziny, karta realizacji zadań, karta rodziny, plan pomocy dziecku, notatki służbowe dotyczące spotkań i okresowej oceny sytuacji rodziny, opinie rodziny i jej członków otrzymane z zewnątrz, opinie pisane na zlecenie sądu, kopie dokumentacji zespołu interdyscyplinarnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Asystent 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Cieślak, Plac Targowy 8 m. 25, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Asystent 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Helena Barczak, Poprzeczna 16 P, 95-100 Rosanów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Asystent 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Zielińska, Leśmiana 2 m. 56, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Zastosowanie trybu postępowania z wolnej ręki daje gwarancje wyboru Wykonawcy o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczonego w świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia. Osoby, z którymi Zamawiający zamierza zawrzeć umowy, posiadają ogromne doświadczenie zawodowe, ponadto pełniły funkcję asystentów rodziny, są w trakcie realizacji rozpoczętych działań i zdobyły zaufanie rodzin, które mają być objęte pomocą, co jest niezbędnym warunkiem skutecznego wykonywania czynności.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
- Remonty budynków nr 39,97,98,99 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach , 95 - 040 gm. Koluszki
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.