eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101653 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Ostrów Wielkopolski: Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60591-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki 14, 63400 Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 387 090, faks , e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PNO/05/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Miejsce realizacji zamówienia: miasto Ostrów Wielkopolski wg wskazanych przez Zamawiającego adresów podanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac: 1. Wartość robót, należy ustalić na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ (rysunki i opis) - dokument ma jedynie charakter pomocniczy. 2. W ramach realizacji zadania zobowiązuje się Wykonawcę: a) do wywozu i utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych elementów podlegających wymianie b) do zabudowy podokiennika wewnętrznego (parapet komorowy PCW) oraz zewnętrznego (parapet stalowy powlekany z zakończeniami) - do wyceny należy przyjąć wielkości podane w przedmiarach robót, do wykonania prac związanych z uszczelnieniem styków ościeżnic ze ścianą na zewnątrz otworu okiennego z ewentualnym uzupełnieniem tynku na węgarku Wykonawca nie jest zobligowany do wyprawienia otworu okiennego od wewnętrznej strony tj. od strony pomieszczenia Charakterystyka techniczna stolarki okiennej: Okna i drzwi balkonowe, witryny sklepowe, okna dachowe przeznaczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego oraz użyteczności publicznej. Oferowana stolarka musi spełniać następujące warunki: 1. okna, drzwi balkonowe i podokienniki wykonać w kolorze białym, 2. profile pięciokomorowe okienne wykonane z nieplastyfikowanego wysokoudarowego PCW klasy A - należy przedstawić świadectwo potwierdzające klasę A, 3. sztywność skrzydeł i ościeżnic zapewniona poprzez zastosowanie stalowych ocynkowanych kształtowników wzmacniających na całym obwodzie ram i skrzydeł niezależnie od ich wymiarów o grubości ścianki 1,5 mm (w ościeżnicy i słupku wzmocnienie o profilu zamkniętym), 4. w elementach ościeżnicy otwory do odprowadzania wody opadowej, 5. uszczelki osadcze wykonane z EPDM do uszczelnienia szyb we wrębach skrzydeł, uszczelnienia przylg na obwodzie styku skrzydła z ościeżnicą, uszczelnienia wrębu ościeżnicy, 6. okucia obwiedniowe wyposażone w zawiasy okienne mocowane we wrębach okuciowych (okucia schowane) regulowane za pomocą kluczy imbusowych w dwóch płaszczyznach: poziomej i pionowej, 7. regulacja docisku skrzydła do ramy za pomocą rolki mimośrodowej ręcznie bez użycia specjalistycznych narzędzi, 8. docisk skrzydeł rozwieranych za pomocą docisku wrębowego, 9. szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K zastosować w oknach, drzwiach balkonowych, 10. okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja), 11. skrzydła okienne obligatoryjnie należy wyposażyć w automatyczne urządzenia nawiewne w celu zapewnienia dopływu powietrza zewnętrznego w ilości niezbędnej dla potrzeb wentylacji grawitacyjnej - o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25m?/h, kolor biały, 12. okna dachowe obrotowe np. firmy Velux lub Fakro. Zawias umieszczony w połowie wysokości okna, umożliwiający obrót skrzydła i pozostawienie go w pozycji otwartej. Skrzydło powinno mieć możliwość obracania się wokół osi o 180° i zablokowania go np. zasuwką ryglującą, co pozwalałoby na wygodne i bezpieczne mycie zewnętrznej szyby okna. Szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła max U=0,9 W/m2K. Klamki z dwustopniowym mikrouchyleniem, umieszczone w dolnej części w górnej części ościeżnicy skrzydła umieszczenie nawiewnika. Demontaż starej stolarki wraz z jej utylizacją, zamontowanie nowej oraz wykonanie niezbędnych obróbek. 13. zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi badaniami. 14. Wykonawca przed przekazaniem zlecenia do produkcji okien i drzwi musi samodzielnie dokonać dokładnego pomiaru i weryfikacji otworów (okiennych i balkonowych), Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ (rysunki i opis) dokument ma jedynie charakter pomocniczy, sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 48 miesięcy - max 72 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póż. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2044r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile maja zastosowanie. Zestawienie okien - rysunki są załącznikiem do niniejszej SIWZ UWAGA! Dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ - rysunki i opis, mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy i że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje także, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadać będą parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona. Cena ryczałtowa, jaką zaoferuje wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotowych robót budowlanych, włącznie z kosztami własnymi wykonawcy jak również jego ewentualnych podwykonawców, a także uwzględniać wszystkie prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe. Cena musi zawierać również wszelkie koszty robót i materiałów budowlanych niewyspecyfikowanych w dokumentacji przetargowej, niezbędnych do wykonania prac budowlanych objętych zamówieniem, wynikających z wymogów sztuki budowlanej i przepisów prawa budowlanego. Ponadto cena musi zawierać wszelkie koszty związane z utrzymaniem placu budowy (np.: wody i energii elektrycznej łącznie z wykonaniem tymczasowych przyłączy na okres realizacji zamówienia, koszty oświetlenia, ogrodzenia placu budowy, ochrony mienia, zajęcia pasa drogowego, organizacji ruchu, obsługi geodezyjnej) konieczne do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. W ramach zamówienia (i w jego cenie) Wykonawca zobowiązany jest także: 1. dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich materiałów oraz urządzeń użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia (certyfikaty, deklaracje i atesty), 2. w razie potrzeby dokonać rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować, 3. po zakończeniu całości robót uporządkować teren robót, koszty transportu materiałów i odpadów obciążają Wykonawcę. 4. wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, 5. wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 j.t.) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r.Nr 47, poz. 401) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126, - Ustawą z dnia 27.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881). 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 44221000-5, 45262500-6, 45410000-4, 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT157923.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FENETRA sp. z o.o., , Lewkowiec 15A , 63-400, Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189657.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189657.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247620.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.