eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Założenie map w kroju sekcyjnym układu współrzędnych 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000, w drodze redakcji i wyplotowania rastrowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych, w zakresie terenu działania Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geod

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Nowa Sól: Założenie map w kroju sekcyjnym układu współrzędnych 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000, w drodze redakcji i wyplotowania rastrowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych, w zakresie terenu działania Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 101632 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie map w kroju sekcyjnym układu współrzędnych 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000, w drodze redakcji i wyplotowania rastrowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych, w zakresie terenu działania Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych. 1. Ogólny zakres prac. Przedmiotem zamówienia jest założenie map w kroju sekcyjnym układu współrzędnych 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000, w drodze redakcji i wyplotowania rastrowych map sytuacyjno-wysokościowych oraz map zasadniczych, w zakresie terenu działania Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli. 2. Ogólna charakterystyka obiektu. W ramach zrealizowanego w I kwartale 2010 roku przetworzenia 2144 map z postaci analogowej w kroju sekcyjnym układu 1965 (około 75%) oraz z układów lokalnych (około 25%) do postaci rastrowej w układzie współrzędnych 2000/15, dla 8 arkuszy nie określono wystarczającej ilości punktów do wykonania kalibracji i w efekcie uzyskano 2136: - plików rastrowych w postaci GEO-TIFF (zapisanych w kompresji PACKBIT GROUP 4, LZW lub CITT GROUP 4) - plików metryk mapy rastrowej, -plików obiektów GOSZZG w systemie GEO-INFO V moduł OŚRODEK, z przypisanymi rastrami oraz metrykami. Ogółem rastrów w układzie 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000 jest 2014. Wśród map w skali 1:250 istnieje 6 arkuszy obiektu (441.241) ŻUKÓW FABRYKA MEBLI, które należy opracować w skali 1:500. Dla zachowania pełnej informacji wykreślonego w kolorach przebiegu sieci uzbrojenia podziemnego terenu oraz treści wysokościowej opracowanej w sepii, część map (około 15%) opracowano w postaci rastrów kolorowych.Opracowane mapy rastrowe zostały obcięte z treści pozaramkowej oraz usunięto z nich linie ramki. 3. Etapy technologiczne wykonania zamówienia. Technologię redakcji map w kroju sekcyjnym układu współrzędnych 2000/15 w skalach od 1:500 do 1:2000, przedstawiono w 6 etapach. Po realizacji każdego z etapów od 1 do 6 należy bezwzględnie dokonać archiwizacji powstałych danych numerycznych. Etap 1. Kwalifikacja map rastrowych w zakresie przydatności do opracowania nowych sekcji . Etap 2.Opracowanie i uzgodnienie projektu zakresu powierzchniowego pokrycia nowymi mapami sekcyjnymi. Etap 3. Czyszczenie zeskanowanych map. Etap 4. Aktualizacja treści map syt-wys w zakresie operatów technicznych przyjętych do zasobu geodezyjnego po dniu zeskanowania map źródłowych. Etap 5. Redakcja opisu pozaramkowego nowych map sekcyjnych. Etap 6. Wyplotowanie map. Etap 7. Sporządzenie sprawozdania technicznego z całości wykonanych prac. Etap 8. Skompletowanie operatu technicznego zawierającego: Szczegółowe zasady wykonania niniejszego zadania w tym rozwinięty opis sposobu realizacja poszczególnych etapów, zostały opisane w WARUNKACH TECHNICZNYCH stanowiących załącznik do SIWZ 4.Tryb postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji nieuwzględnionych w powyższych warunkach technicznych. Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dzienniki Robót. W szczególności należy w nim zapisywać: - każdy zrealizowany etap technologiczny; - dokonanie archiwizacji wykonanych danych w ramach zakończonego etapu; - występujące problemy i dokonane uzgodnienia z Zamawiającym. Dopuszcza się zmianę sposobu realizacji zadania jedynie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zamieszczonym w Dzienniku Robót. 5. Zasady współpracy i rozliczania z PODGiK w Nowej Soli. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację techniczną: -powstałą w ramach KERG: 1503-38/2010 dot. Przetworzenia 2144 map syt-wys oraz map zasadniczych na rastrowe mapy numeryczne w układzie 2000 ; -powstałą od czasu zeskanowania przedmiotowych map do dnia zgłoszenia o gotowości do wyplotu map. Wykonawca jest zobowiązany realizować zadanie sukcesywnie, w taki sposób, żeby od dnia zgłoszenia gotowości do wyplotu danej części map do ich przekazania dla PODGiK upłynęło nie więcej niż 7 dni kalendarzowych.Za założenie nowych sekcji map w układzie 2000/15 nie przewiduję się naliczania żadnych opłat za czynności wykonywane z zasobu. 6.Warunki gwarancji Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokółu odbioru. 7.Obowiązujace przepisy i instrukcje techniczne: - ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) -rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08 sierpnia 2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. nr 70 poz.821 z dnia 24 sierpnia 2000 r.). 8.Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w Warunkach technicznych , stanowiących załącznik nr 1A do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace geodezyjne (co najmniej dwie) związane z opracowaniem numerycznych map zasadniczych na podstawie map analogowych o wartości co najmniej 50.000,00zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponowanie minimum 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem tj. komputerami PC wyposażonymi w oprogramowanie umożliwiające edycję rastra i zapis w formacie GEOTIFF.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: tj. min. 3 osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (tekst jednolity Dz. U. nr 240 z 2005 r. poz.2027 z późn.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty wymagane w ofercie: 1.1. formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ; 1.2. formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 7 SIWZ; 1.3.wykaz podwykonawców- załącznik nr 6 SIWZ; 1.4.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu - stosownie do art. 23 ustawy; 1.5.dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt. 3.2.); 1.6.pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. XIV SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w załączniku nr 7 SIWZ tj. w formularzu istotnych postanowień umowy . 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego tj. ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól (pok.201).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól Sekretariat - I piętro - pok.109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.