eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie Rynku Głównego w Olsztynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Olsztynek: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie Rynku Głównego w Olsztynku
Numer ogłoszenia: 101612 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie Rynku Głównego w Olsztynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy oraz wartości zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu na roboty budowlane. 4. Opis przedmiotu zamówienia 1) sprawdzenie dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z warunka-mi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami), 2) kierowanie w porozumieniu z Zamawiającym realizacją kontraktu, sporządzanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji, zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej, aprobowanie płatności, apro-bowanie w porozumieniu z Zamawiającym dodatkowych żądań wykonawcy robót, 3) sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi, 4) opracowanie specyfikacji przetargowej (między innymi ogłoszenia przetargowego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ, projektu umowy i innych załączników do SIWZ) mającej na celu ogłoszenie przetargu, przeprowadzenie postępowania (między innymi przygo-towywanie projektów odpowiedzi na zapytanie wykonawców), wybór wykonawcy robót (mię-dzy innymi udział w pracach komisji przetargowej jako członek komisji lub jako inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia), 5) przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu poprawienia błędów dokumenta-cji projektowej, 6) kierowanie i koordynacja realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji związanej z kontraktem, 7) zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót, zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, 8) dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej robót oraz ewentual-nych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego, 9) akceptowanie potrzeby zlecenia uszczegółowienia dokumentacji w razie potrzeby rozwiązań dodatkowych i zamiennych powstałych w trakcie realizacji, 10) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowa-nie i odbiór robót w trakcie realizacji zadania, 11) składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy, 12) prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością według zaleceń Zamawiają-cego lub wynikających z umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia z funduszy unijnych, 13) wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu będzie dostarczana Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. 14) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru robót na placu budowy, 15) rozwiązywanie w porozumieniu z Zamawiającym problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 16) kontrola i aprobata dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, opiniowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększania ceny kontraktowej w porozumieniu z Zamawiającym, 17) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, 18) udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z reali-zacją kontraktu, 19) sprawdzenie dokładności przygotowania dokumentów do wniosku na uzyskanie decyzji użyt-kowania, 20) organizowanie przekazywania placu budowy i odbioru zrealizowanego zadania, 21) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wod-no-kanalizacyjnej, elektryczno-energetycznej, 22) kontrola zapisów w dzienniku budowy stwierdzających zgodność realizacji inwestycji z po-zwoleniem na budowę, dokumentacja techniczną, obowiązującymi przepisami, prawem bu-dowlanym oraz umową o realizację inwestycji Realizacja zadania jest w strefie konserwatorskiej A i strefie ochrony archeologicznej. Planowane zadanie ma być współfinansowane ze środków krajowych i unijnych. Po otrzymaniu dofinansowa-nia zadanie musi być realizowane zgodne z wytycznymi wynikającymi z umowy o dofinansowanie. Zamawiający jest w trakcie uzgodnień dotyczących realizacji zadania. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie). Uwaga : Zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane związanych z przedmiotowym zadaniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2.) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastęp-czego lub funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji budowy o charakterze wielobranżowym - w tym branże: Drogowa, konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna i elektroenergetyczna, - o wartości co najmniej 1.000.0000,00 3) dysponują wykwalifikowaną kadrą inspektorów nadzoru budowlanego z minimum 5-letnim stażem w pełnieniu tej funkcji oraz uprawnieniami w branżach drogowych, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej i elektroenergetycznej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następu-jące dokumenty i oświadczenia: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (np. referencji), że co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób do pełnienia funkcji inwestora nadzoru wraz z opisem posiadanego doświadczenia z podaniem dat rozpoczęcia i zakończenia prac, dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy wniosek składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 4. Wykonawcy zagraniczni 1) wykonawca zagraniczny zamiast dokumentu określonego w ust.2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1)Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku, 11 - 015 Olsztynek, ul. Ratusz 1,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, 11 - 015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pok nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt może być finansowany z środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.