Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Chrzanów: Modernizacja chodnika przy drodze powiatowej nr 1012 K ul. Wyrowcowej
w Zagórzu
Numer ogłoszenia: 101600 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, fax 032 6231272.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego-Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja chodnika przy drodze powiatowej nr 1012 K ul. Wyrowcowej w Zagórzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres: - ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni 280m2 wraz z wymianą krawężników i obrzeży, -wykonanie kanału odwadniającego z rur betonowych fi 60 wraz z zabudową studni rewizyjnych i krat ściekowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy przedmiar robót (zał. nr 1a). 3. Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe na jednostkę obmiarową robót wg załącznika nr 1a ( przedmiaru robót). 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. W przypadku gdyby osoba przewidziana przez oferenta do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem, należy dołączyć umowę przedwstępną lub oświadczenie o gotowości do współpracy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2002-2006) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum dwie prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. 8. Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 9. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną wykonawcy (załącznik nr 4). W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 10. Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 11. Wadium nie wymagane. 12. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 13. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej, którą można odebrać w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chrzanowie, ul. Grzybowskiego 7a, pok. nr 110 (1 piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty przyjmuje się do dnia 05.07.2007r. do godz.9.00 w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie, ul. Grzybowskiego 7a, pokój nr 110 (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Budowa pomnika Św. Mikołaja patrona Miasta Chrzanowa
- Modernizacja Pałacu Starzeńskich w Płazie -tj. budynku A Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Płazie.
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa rękawic sterylnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
- "Roboty budowlane - Remont i modernizacja przestrzeni, na której powstaną pracownie stacjonarne w Fablab na terenie Małopolski Zachodniej"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- "Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Jabłonna" w ramach zadania "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jabłonna - etap 2"
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Budowa (rozbudowa) sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Leśnica oraz części przysiółków sołectwa Stronie
- Przebudowa istniejącego odpływu kanalizacji deszczowej w ul. Łopuskiego, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe do Kanału Drzewnego.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.