eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Remont drogi nr 1229F w miejscowości Chociule.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Świebodzin: Remont drogi nr 1229F w miejscowości Chociule.
Numer ogłoszenia: 1015 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 1229F w miejscowości Chociule..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika i przebudowy drogi w miejscowości Chociule na odcinku ok. 800 m. Opis stanu istniejącego: Nawierzchnia drogi powiatowej wykonana jest z mieszanki mineralno - smołowej. Istniejąca nawierzchnia jest znacznie zdeformowana w postaci kolein oraz spływów nawierzchni. W ciągu trasy zlokalizowane są łuki poziome. Szerokość jezdni wynosi od 5,0 m do 6,0 m. Pobocza pokryte są warstwą humusu. Opis zaprojektowanych rozwiązań: W ramach przebudowy drogi zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m przy krawędzi jezdni oraz o szerokości 1,5 m odsunięty od jezdni. Ze względu na to, że szerokość istniejącej jezdni lokalnie jest mniejsza niż 5,5 m oraz na korektę trasy drogi zaprojektowano poszerzenia jezdni. Na odcinku od 0+000,00 do km 0+305,50 zaprojektowano częściową rozbiórkę istniejących warstw bitumicznych - frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej, której grubość założono 5 cm. Istniejącą warstwę ścieralną należy rozebrać przy włączeniu do istniejącej nawierzchni. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni: - warstwa wiążąco - wyrównawcza z betonu asfaltowego 0-16 mm, min, grubość 3 cm; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8 mm, gr. 4 cm. Na poszerzeniach zaprojektowano konstrukcję jezdni: - podsypka piaskowa gr. 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego 0-20 mm, gr. 6 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16 mm, gr. 5 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8 mm, gr. 4 cm. Przed wykonaniem warstw bitumicznych podłoże należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Zaprojektowany chodnik zlokalizowano przy krawędzi jezdni, przy której zaprojektowano krawężnik betonowy drogowy o wymiarach 30x15 na ławie betonowej z betonu B10. Na zewnątrz chodnik zakończono obrzeżem betonowym o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej. Konstrukcja chodnika: - kostka betonowa na podsypce piaskowo-cementowej gr. 4 cm, - podsypka piaskowa gr. 10 cm. W miejscach występowania zjazdów indywidualnych zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji chodnika projektując następujący układ warstw: - kostka betonowa na podsypce piaskowo - cementowej (4 cm), - gruntocement 5 MPa, gr. 12 cm. Konstrukcję nawierzchni obramowano krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem. Po zakończeniu robót bitumicznych pobocza należy uzupełnić na szerokości 0,5 m gruntem uzyskanym przy wykonaniu chodnika (zdjęcie humusu). Odwodnienie: Sposób odprowadzenia wód opadowych pozostaje bez zmian. Wody opadowe z remontowanej drogi odprowadzone są poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne w przyległy teren oraz do istniejących wpustów ulicznych. Zaprojektowano ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej na odcinkach: - str. lewa od km 0+730,40 do km 0+780,80 - str. prawa od km 0+725,70 do km 0+740,40..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają wiedzę i doświadczenie - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; Wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00 złotych brutto (pięćset tysięcy złotych) każde. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót itp. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, jeżeli z wynajmu, należy załączyć umowę użyczenia lub zobowiązanie do współpracy wystawione przez właściciela sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym co najmniej: - układarka mas bitumicznych na gąsienicach ze sterowaniem elektronicznym (rok produkcji - nie starsza niż 2000 r.) - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. - koparko - ładowarka - 1 szt. - zagęszczarka spalinowa wibracyjna - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. - skrapiarka do bitumu - 1 szt. Należy zapewnić odpowiednie warunki transportu masy dla zachowania jej odpowiednich parametrów. Wykaz sprzętu, który zostanie wykorzystany przy realizacji przedmiotu zamówienia winien być zgodny z Polskimi Normami i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał ekonomiczno - finansowy będzie oceniany łącznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych 00/100). Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza ofertowego - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają wiedzę i doświadczenie - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00 złotych brutto (pięćset tysięcy złotych) każde. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót itp. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, jeżeli z wynajmu, należy załączyć umowę użyczenia lub zobowiązanie do współpracy wystawione przez właściciela sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał ekonomiczno - finansowy będzie oceniany łącznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych 00/100). W przypadku występowania konsorcjum, każdy z konsorcjantów musi złożyć w/w dokument, a łączna kwota musi opiewać co najmniej na powyższą sumę. Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza ofertowego - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ. Uwaga! Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót i kosztorysy ofertowe są jedynie poglądowe i stanowią dokumentację pomocniczą do złożenia oferty. Inne dokumenty: 1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenia wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (składamy tylko wtedy jeżeli to dotyczy). 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego wykonawcę. 4. Stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również: - formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, - wzór umowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (winien być zaakceptowany i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 18 pok. 3, 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.