eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Wielka Nieszawka: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 101574 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie barier stalowych po obu stronach drogi wraz ze skosami i zakończeniami, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Obsługa geodezyjna. 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach: - Demontaż ogrodzenia z elementów prefabrykowanych wraz z przygotowaniem do powtórnego wbudowania, - Wymiana włazu nastudziennego z typu lekkiego na żeliwny typu ciężkiego wraz z regulacją wysokościową do projektowanej nawierzchni, - Ścięcie zadrzewienia kolidującego z inwestycją wraz z karczowaniem pni, - Przesadzenie krzewów w miejsce wskazane przez inwestora, - Przestawienie słupa oświetleniowego, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Ustawienie ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, - Obsługa geodezyjna. CZĘŚĆ II - 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Ścięcie drzew i karczowanie pni, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach: - Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na płytach betonowych, - Ścięcie istniejącego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni i korzeni, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. CZĘŚĆ III - 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa zaworów do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5.000,00 zł Część II: 5.000,00 zł Część III: 3.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ II - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ III - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie dróg

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100% ceny ofertowej, z podaniem wysokości kwoty, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 100% ceny ofertowej, z podaniem wysokości kwoty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce, 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach, 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie barier stalowych po obu stronach drogi wraz ze skosami i zakończeniami, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Obsługa geodezyjna. 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach: - Demontaż ogrodzenia z elementów prefabrykowanych wraz z przygotowaniem do powtórnego wbudowania, - Wymiana włazu nastudziennego z typu lekkiego na żeliwny typu ciężkiego wraz z regulacją wysokościową do projektowanej nawierzchni, - Ścięcie zadrzewienia kolidującego z inwestycją wraz z karczowaniem pni, - Przesadzenie krzewów w miejsce wskazane przez inwestora, - Przestawienie słupa oświetleniowego, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Ustawienie ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach, 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Ścięcie drzew i karczowanie pni, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach: - Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na płytach betonowych, - Ścięcie istniejącego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni i korzeni, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa zaworów do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.