eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daszyna › Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Daszyna: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK
Numer ogłoszenia: 101548 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie , Daszyna 34a, 99-107 Daszyna, woj. łódzkie, tel. 24 3890410, faks 24 3890410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-daszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK, w zakresie: szkolenie zawodowe Palacz kotłów c.o. z obsługą wózków widłowych dla 2 uczestników w wymiarze 260 godzin (50 godz teorii plus 210 godz praktyki); szkolenie zawodowe Profesjonalny sprzedawca dla 5 uczestniczek w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (40 godz teorii plus 80 godz praktyki; szkolenie zawodowe Bukieciarstwo i florystyka dla 4 uczestniczek, w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (50 godz teorii plus 70 godz praktyki); Trening umiejętności psychospołecznych dla 11 uczestników, w tym 2 osoby niepełnosprawne, w wymiarze 40 godz zajęć grupowych; Trening kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników, w tym 2 osoby niepełnosprawne, w wymiarze 35 godz zajęć grupowych. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK, w zakresie: szkolenie zawodowe palacz kotłów c.o. z obsługą wózków widłowych dla 2 uczestników w wymiarze 260 godzin (50 godz teorii plus 210 godz praktyki; szkolenie zawodowe profesjonalny sprzedawca dla 5 uczestniczek w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (40 godz teorii plus 80 godz praktyki; szkolenie zawodowe Bukieciarstwo i florystyka dla 4 uczestniczek, w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (50 godz teorii plus 70 godz praktyki); trening umiejętności psychospołecznych dla 11 uczestników, w tym 2 osoby niepełnosprawne, w wymiarze 40 godz zajęć grupowych; trening kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników, w tym 2 osoby niepełnosprawne, w wymiarze 35 godz zajęć grupowych. Wykonawca przedłoży harmonogram z zajęć. Wykonawca przeprowadzi szkolenia na terenie siedziby Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich a także koszty dojazdów uczestników szkoleń z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia szkoleń oraz koszty powrotu uczestników szkoleń. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczenia uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pełnej dokumentacji szkoleń. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, zaktualizowane w 2011 roku przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną oraz jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług szkoleniowych-załącznik nr 6 do SIWZ oraz jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia lub załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia-oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania przedmiotowego zamówienia lub załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego-oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ oraz jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia lub załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia-oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej lub załączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sytuacji ekonomicznej i finansowej-oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-daszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie, Daszyna 34a 99-107 Daszyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie, Daszyna 34a 99-107 Daszyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PROMYK współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach programu: Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji w ramach programu; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach programu; projekt systemowy pt. PROMYK..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie zawodowe Palacz kotłów c.o. z obsługą wózków widłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK, w zakresie szkolenia zawodowego Palacz kotłów c.o. z obsługą wózków widłowych, dla 2 uczestników w wymiarze 260 godz (50 godz teorii plus 210 godz praktyki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie zawodowe Profesjonalny sprzedawca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK, w zakresie szkolenia zawodowego Profesjonalny sprzedawca dla 5 uczestniczek, w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (40 godz teorii plus 80 godz praktyki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie zawodowe Bukieciarstwo i florystyka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK, w zakresie szkolenia zawodowego Bukieciarstwo i florystyka dla 4 uczestniczek, w tym 1 osoba niepełnosprawna, w wymiarze 120 godz (50 godz teorii plus 70 godz praktyki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie-Trening umiejętności psychospołecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK w zakresie szkolenia-Treningu umiejętności psychospołecznych dla 11 uczestników, w tym dla 2 osób niepełnosprawnych, w wymiarze 40 godz zajęć grupowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie- Trening kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu PROMYK w zakresie szkolenia-Treningu kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników, w tym dla 2 osób niepełnosprawnych, w wymiarze 35 godz zajęć grupowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.