eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w 2014 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Czarne: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 101510 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36573 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych, ul. Leśna 2A, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 - 463, faks 59 8342539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w 2014 roku. 2. Minimalne wymagania dla koparko-ładowarki: a) kołowa - minimum 1 szt, b) łyżka koparki o pojemności min. 0,25 m3 z zębami, c) łyżka ładowarki o pojemności min. 1,2 m3 z zębami i widłami do palet, d) napęd na cztery koła. 3. Koparko-ładowarka wraz z obsługą operatorską prowadzić będzie roboty przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych na terenie całego powiatu człuchowskiego. 4. Planowana ilość pracy sprzętu wynosi 500 godz. I 50 godz. postoju, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 5. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 6. Koparko-ładowarka powinna odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawna technicznie. 7. Sprzęt winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 8. Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w zatrudnieniu sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz pracę w soboty. 9. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 10. Zgłoszenie wynajmu sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia pojazdów w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 12. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii, zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ANEX Krzysztof Popowniak, Krzemieniewo 49/5, 77-330 Czarne, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38896,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36039,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36039,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43788,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.