eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostosowanie budynku Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka w Tczewie przy ul. Orkana 1 do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Tczew: Dostosowanie budynku Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka w Tczewie przy ul. Orkana 1 do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi
Numer ogłoszenia: 101463 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 7759383, 7759367, 7759376, faks 058 7759355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka w Tczewie przy ul. Orkana 1 do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka w Tczewie przy ul. Orkana 1 do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi. W wymienionym wyżej obiekcie przewiduje się wykonanie rozwiązań w zakresie zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z właściwym postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku wyrażającej zgodę na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa dla Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka, w tym m.in.: 1. wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 2. zamontowanie samozamykaczy do istniejących drzwi do pomieszczeń kuchennych na parterze i pierwszym piętrze, 3. wykonanie stałych kurtyn dymowych, 4. zamknięcie Sali zajęć na pierwszym piętrze i parterze drzwiami EI 30, 5. wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, 6. wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej (w tym wymiana istniejącej stolarki okiennej, drzwiowej w celu przystosowania do oddymiania i napowietrzania), 7. likwidacja okładziny ściennej z paneli i ułożenie tynku mozaikowego o powierzchni 22,5 m2; Zakres robót przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących część składową Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami prawa budowlanego. Po realizacji przedmiotowego remontu (przed podpisaniem protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi oświadczeniami i dokumentami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem, tj.: - budowa i/lub przebudowa i/lub remont i/lub modernizacja i/lub adaptacja budynku obejmująca m.in. prace budowlane polegające na dostosowaniu budynku do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi i wartością brutto (ceną), tj.: nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy oraz sporządzi wg Formularza nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane; 3. W celu potwierdzenia, że: a) Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub b) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy, a w przypadku określonym w ppkt b pkt 2.1.3 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ (kiedy będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym) również przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4. W celu potwierdzenia, że: a) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia lub b) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (będzie dysponował osobami zdolnymi, w stopniu wystarczającym, do wykonania zamówienia), a w szczególności, że:- co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy) i sporządzi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresem wykonywanych przez nie czynności, wg Formularza nr 2 SIWZ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączy dokumenty stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku określonym w ppkt b pkt 2.1.4 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ (kiedy będzie dysponował osobami zdolnymi, w stopniu wystarczającym, do wykonania zamówienia) również przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy, wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008; 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy. Ponadto w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością brutto robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót (wg Formularza nr 1 SIWZ) oraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością; 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że: a)Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub b)Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia), a w przypadku określonym w ppkt b pkt 4.2.3 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ (kiedy będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym) również wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza wykonawcy), że: a)Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia lub b) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (będzie dysponował osobami zdolnymi, w stopniu wystarczającym, do wykonania zamówienia), wraz z wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (wg Formularza nr 2 SIWZ) oraz załączonymi dokumentami stwierdzającymi ich uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku określonym w ppkt b pkt 4.2.4 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ (kiedy będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia) również wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008; 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty wymienione w pkt 4.2 potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Biuro Zamówień Publicznych, p.50. Opłata za wydanie SIWZ-59 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.