eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawy w roku 2009 środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych, podzielonych na 2 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Sieradz: Dostawy w roku 2009 środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych, podzielonych na 2 części.
Numer ogłoszenia: 101462 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551 , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, faks 043 6567466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy w roku 2009 środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych, podzielonych na 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia oraz środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych w 2009 r. według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33711900-6 - mydło, 39812000-7 - party i kremy, 24452000-7 - środki owadobójcze, 39812200-9 - pasty do butów, 249600000-1 - różne produkty chemiczne, 44174000-0 - folia, 39220000-0 - sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz art. cateringowe, 39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, 39525800-6 - ściereczki do czyszczenia, 33764000-3 - serwetki papierowe, 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39525000-8 - różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych, 18424000-7 - rękawice, 19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych, 39224200-0 - szczotki, 44511120-2 - szufle, 39224320-7 - gąbki, 39222100-5 - artykuły cateringowe jednorazowe, 44174000-0 folia; 39222110-8 - sztućce i talerze jednorazowe; 33764000-3 - serwetki papierowe podzielone na następujące części: Część 1 - środki czystości i materiały do zapewnienia właściwej higieny żywienia Część 2 - środki higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych 2. Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawiają załączniki nr 2 i 3 - arkusze kalkulacyjne, stanowiące integralne części SIWZ. 3. Szczegółowy opis i przeznaczenie produktów znajdujących się w załączniku nr 2 przedstawia załącznik nr 4. 4. Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 2 wpisać w kolumnie nr 2 : a) dla wszystkich produktów równoważnych w poz. 1-8, 14, 16, 17, 21 nazwę fabryczną i nazwę producenta; brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 9-13, 15, 18-20, 22-35 wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 3 wpisać w kolumnie nr 2; a) dla produktu równoważnego w poz. 1 nazwę fabryczną i nazwę producenta; brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 2, 3, 4, 5 nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na pods. pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ. 6. Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy w rozumieniu Zamawiającego, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wymieniany w arkuszu kalkulacyjnym (zał. nr 2 i 3)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 6. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że wyroby oferowane przez Wykonawcę odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) przedstawienia w załączniku nr 2: - Karty Charakterystyki Produktu dla pozycji 1-8, 14, 16, 17, 20; - Rapotr z badań Sanepidu dla poz. 1; - Orzeczenie WOB-W SŻ dla poz. 1-2, 4-6, 16, 17, 20; - Pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym.dla poz. 17, 20. 2) przedstawienia w załączniku nr 3: - Karty Charakterystyki Produktu dla pozycji 4,5. - dokumentów potwierdzających zgłoszenia tych produktów w pozycjach 1,2,3 do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1) Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4. dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy środków czystości i materiały do utrzymania higieny żywienia (dla służby żywnościowej);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wszystkie oferowane wyroby spełniaja wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego i są dopuszczone do stosowania i powszechnego użytku oraz atest PZH, gdy jest to wymagane odrębnymi przepisami. 2. Wszystkie oferowane wyroby muszą być dostarczane w opakowaniach fabrycznych zawierających widoczne na opakowaniu n/w informacje: - nazwa wyrobu, - nazwa producenta, - ciężar lub pojemność opakowania, - data produkcji i okres przydatności do użytku, - skład chemiczny, - potwierdzenie atestu PZH, *oznaczenie wyrobu symbolem zagrożenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie kryteriów substancji i preparatów chemicznych (Dz.U Nr 171 poz. 1666 z późniejszymi zmianami) 3. Wszystkie dostarczone wyroby muszą być fabrycznie nowe a ich okres przydatności do użycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu właściwego podanego przez producenta na opakowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy środków higieny dla użytkowników indywidualnych i zbiorowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wszystkie oferowane wyroby w poz. 1, 2, 3 muszą być zgłoszone do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. 2. Wszystkie oferowane wyroby muszą być dostarczane w opakowaniach fabrycznych zawierających widoczne na opakowaniu n/w informacje: - nazwa wyrobu, - ciężar lub pojemność opakowania, - data produkcji i okres przydatności do użytku, - skład chemiczny. * oznaczenie wyrobu symbolem zagrożenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie kryteriów substancji i preparatów chemicznych (Dz. U Nr 171 poz. 1666 z późniejszymi zmianami) 3. Wszystkie dostarczone wyroby muszą być fabrycznie nowe a ich okres przydatności do użycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu właściwego podanego przez producenta na opakowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.