Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Rybnik: Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na dwie części .
Część 1 - Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.
Część 2 - Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 101436 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym z podziałem na dwie części . Część 1 - Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego. Część 2 - Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Rybnickiego w łącznej ilości 527125m2 oraz usługi koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich na odcinkach dróg utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku w łącznej ilości 797163m2 w dwóch terminach. 1. Zamówienie obejmuje następujący sposób wykoszenia powierzchni w pasie drogowym podczas koszenia w pierwszym terminie. -na odcinkach z poboczami - od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego lub linii ogrodzeń, przy czym podana wielkość dotyczy powierzchni udarnionej poboczy, rowów, skarp nasypów lub wykopów oraz pasów zieleni za rowami. -na odcinkach z chodnikami - od obrzeża chodnika do granicy pasa drogowego lub linii ogrodzeń, przy czym podana wielkość dotyczy również powierzchni udarnionej skarp rowów, skarp nasypów lub wykopów oraz pasów zieleni za rowami przydrożnymi, w przypadkach gdy za chodnikiem znajduje się rów przydrożny. -na odcinkach za przystankami komunikacji publicznej w ciągach chodników - na szerokości 1,0m. 2. Zamówienie obejmuje następujący sposób wykoszenia powierzchni w pasie drogowym podczas koszenia w drugim terminie. -na odcinkach poboczy - od krawędzi jezdni do szerokości 2,0m, przy czym podana wielkość dotyczy powierzchni udarnionej poboczy. -na odcinkach z chodnikami - od obrzeża chodnika do szerokości 0,50m za chodnikiem, przy czym podana wielkość dotyczy również powierzchni udarnionej skarp rowów, skarp nasypów lub wykopów, w przypadkach gdy za chodnikiem znajduje się rów. Przed rozpoczęciem koszenia w pierwszym i drugim terminie powierzchnię pasa drogowego należy oczyścić z kamieni, gałęzi, śmieci i innych zanieczyszczeń. Zamówienie podzielono na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy części I i części II zamówienia. Część I Zamówienie w zakresie koszenia traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego obejmuje: 1.dwukrotne powierzchniowe czyszczenie terenu pasa drogowego z kamieni, gałęzi, śmieci itp., z ułożeniem zebranego materiału w pryzmy, załadunek i wywiezienie zebranych zanieczyszczeń samochodem o ładowności do 5,0t na odległość do 1,0km. Przyjęto zanieczyszczenia w ilości 5,0 m3/ha. na powierzchni koszenia 527125m2 zgodnie z obliczeniem: ( 362865+164260) 527125m2 =52,7125ha. 2.dwukrotne koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi w terenie płaskim, częściowo obsadzonym na powierzchni 312094m2 odpowiadające 95% całkowitej powierzchni przewidzianej do wykoszenia zgodnie z wyliczeniem: (2x 164260) x 95% = 312094m2= 31,2094ha 3.dwukrotne ręczne wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów w terenie zadrzewionym na powierzchni 16426m2 odpowiadające szacunkowo 5% powierzchni całkowitej poboczy, obejmujące koszenie traw przy drzewach, urządzeniach technicznych drogi (barierach, znakach), słupach oświetlenia ulicznego, teletechnicznych, linii n/n, oraz w miejscach o utrudnionej dostępności dla kosiarek mechanicznych, pozostałych po koszeniu mechanicznym, zgodnie z wyliczeniem: (2x164260)x5%=16426m2 =1,6426ha 4.jednokrotne koszenie powierzchni rowów przydrożnych oraz skarp wykopów i nasypów kosiarkami mechanicznymi, na powierzchni 198605m2 (19,8605ha) odpowiadające 100% całkowitej powierzchni przewidzianej do wykoszenia. Koszenie będzie realizowane w pasach drogowych dróg powiatowych na odcinkach o łącznej długości 106,4km wyszczególnionych w wykazie załączonym w pkt. 31.3 SIWZ. Część II Zamówienie w zakresie koszenia traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku obejmuje: 1.dwukrotne powierzchniowe czyszczenie terenu pasa drogowego z kamieni, gałęzi, śmieci itp., z ułożeniem zebranego materiału w pryzmy, załadunek i wywiezienie zebranych zanieczyszczeń samochodem o ładowności do 5,0t na odległość do 1,0km. Przyjęto zanieczyszczenia w ilości 5,0 m3/ha. na powierzchni koszenia 797163m2 zgodnie z obliczeniem: 520940+276223) = 797163m2 = 79,7163ha. 2. dwukrotne koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi w terenie płaskim, częściowo obsadzonym na powierzchni 262411,85m2 odpowiadające 95% całkowitej powierzchni przewidzianej do wykoszenia zgodnie z wyliczeniem: (2x 276223) x 95% = 262411,85m2= 26,241185ha 3.dwukrotne ręczne wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów w terenie zadrzewionym na powierzchni 27622,3m2 odpowiadające szacunkowo 5% powierzchni całkowitej poboczy, obejmujące koszenie traw przy drzewach, urządzeniach technicznych drogi (barierach, znakach), słupach oświetlenia ulicznego, teletechnicznych, linii n/n, oraz w miejscach o utrudnionej dostępności dla kosiarek mechanicznych, pozostałych po koszeniu mechanicznym, zgodnie z wyliczeniem: (2x276223)x5%=27622,3m2 =2,76223ha 4.jednokrotne koszenie powierzchni rowów przydrożnych oraz skarp wykopów i nasypów kosiarkami mechanicznymi, na powierzchni 244717m2 (24,4717ha) odpowiadające 100% całkowitej powierzchni przewidzianej do wykoszenia. Koszenie będzie realizowane w pasach drogowych dróg wojewódzkich na odcinkach o łącznej długości 97,8km wyszczególnionych w wykazie załączonym w pkt. 31.4 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie - umowa na kwotę min.40000,00PLN w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg publicznych tj. dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych wykonanych pod ruchem. Warunek określony w pkt.14.3. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego niniejszą SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Warunek powyższy dotyczy części 1 i części 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną kosiarkę wysięgnikową (bijakową ) lub dysponuje jednym urządzeniem wieloczynnościowym z głowicą do koszenia i rozdrabniania skoszonej trawy. Warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek powyższy dotyczy części 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków ( analiza spełnia -nie spełnia warunku postępowania). Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 15 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku
44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Rybniku, Rybnik, ul. Jankowicka 49, pokój nr 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie koszenia traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego obejmuje: - dwukrotne powierzchniowe czyszczenie terenu pasa drogowego. na powierzchni koszenia 527125m2 . - dwukrotne koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi w terenie płaskim, częściowo obsadzonym na powierzchni 312094m2 - dwukrotne ręczne wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów w terenie zadrzewionym na powierzchni 16426m2 - jednokrotne koszenie powierzchni rowów przydrożnych oraz skarp wykopów i nasypów kosiarkami mechanicznymi,na powierzchni198605m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie koszenia traw i chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku obejmuje: - dwukrotne powierzchniowe czyszczenie terenu pasa drogowego z kamieni, gałęzi, śmieci na powierzchni koszenia 797163m2 - dwukrotne koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi w terenie płaskim, częściowo obsadzonym na powierzchni 262411,85m2 - dwukrotne ręczne wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów w terenie zadrzewionym na powierzchni 27622,3m2 - jednokrotne koszenie powierzchni rowów przydrożnych oraz skarp wykopów i nasypów kosiarkami mechanicznymi, na powierzchni 244717m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym Zad. 1: Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2: Świadczenie usług kurierskich (...)
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku
- Zapewnienie pomieszczeń tymczasowych dla osób podlegających eksmisjom bez uprawnienia do najmu socjalnego lokalu z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa - modernizacja sanitariatów i pomieszczeń socjalnych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.