eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 101411 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI. PAKIET I - TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE Z ZAMKNIĘCIEM SAMOPRZYLEPNYM PAKIET II - ZESTAW TESTOWY TYPU BOWIE - DICK PAKIET III - TAŚMY I TESTY DO STERYLIZACJI PAKIET IV - PAPIER KREPOWANY, WŁÓKNINA PAKIET V - RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE PAKIET VI - OCHRANIACZE DO NARZĘDZI Rodzaj i ilość określają załączniki nr: 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 w SIWZ - formularze cenowe. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu/oferty. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro TERMIN I REALIZACJA ZAMÓWIENIA: 1. Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Magazynu lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Magazyn - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. TERMIN PŁATNOŚCI: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem 4 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, warunku posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej 3 dostaw) odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (należy dostarczyć min. 3 dokumenty do wykazanych dostaw) np. referencje, listy pochwalne itp.) - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający od Wykonawców żąda następujących dokumentów: (brak niżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy;ów): 1. Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z poźn. zmianami/ (świadectwa dopuszczenia do obrotu, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE) -Załącznik Nr do 7 oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Jeżeli zaoferowany asortyment nie jest wyrobem medycznym należy przedstawić oświadczenie producenta - Załącznik Nr 7a do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby Wykonawcy opisali, której pozycji z danego pakietu dotyczy powyższy dokument. 2. Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z normami serii PN EN 868 wydane przez producenta dla Pakietu nr I, IV, V - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 3. Katalogi handlowe lub ulotki producenta lub opisu produktu producenta lub specyfikacje produktu producenta itp. - potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia określonym (formularzu cenowym - Pakiet nr Załącznik nr 2. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do oferty) - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby Wykonawcy opisali, której pozycji z danego pakietu dotyczy powyższy dokument. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełnione FORMULARZE CENOWE - PAKIET Nr - Załączniki: 2, 2,.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do oferty. 3. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 10 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba;y uprawniona/e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres Niezmienności Cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE Z ZAMKNIĘCIEM SAMOPRZYLEPNYM - Załącznik 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 8 wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - ZESTAW TESTOWY TYPU BOWIE - DICK - Załącznik nr 2.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 1. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - TAŚMY I TESTY DO STERYLIZACJI - Załącznik 2.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 5. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PAPIER KREPOWANY, WŁÓKNINA - Załącznik - 2.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 3. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE - załącznik nr 2.4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 5. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - OCHRANIACZE DO NARZĘDZI -Załącznik nr 2.5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.