eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Wykonanie robót w zakresie nawierzchni drogowych budowy ulic miejskich na ulicy Norwida, Wyspiańskiego i Stachury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Radziejów: Wykonanie robót w zakresie nawierzchni drogowych budowy ulic miejskich na ulicy Norwida, Wyspiańskiego i Stachury.
Numer ogłoszenia: 101384 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2857100, fax 054 2857105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.umradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót w zakresie nawierzchni drogowych budowy ulic miejskich na ulicy Norwida, Wyspiańskiego i Stachury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót w zakresie nawierzchni drogo-wych, budowy ulic miejskich na ulicy Norwida, Wyspiańskiego i Stachury w mieście Radziejów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca złoży w oznaczonym terminie prawidłowo sporządzoną i kompletną ofertę. 2.2. Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 2.3. Wykonawca zaoferuje - 30 dniowy termin płatności 2.4. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcze-nie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocni-ka do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.6. Wykonawca wniesie wadium. 2.7. Wykonawca przedstawi zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwe-go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2.8. Wykonawca przedstawi wykaz min. 5 wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót bu-dowlanych potwierdzonych referencjami, odpowiadających swoim rodzajem i warto-ścią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.9. Wykonawca ubezpieczy plac budowy lub jest ubezpieczony na OC na prowadzony re-mont ulic miejskich w mieście Radziejów ulica Norwida, Wyspiańskiego, Stachury i potwierdzi ten fakt; przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający w dniu podpisania umowy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.0. Wykonawca dostarczy atesty używanych materiałów. 3.1. Wykonawca udzieli min. 3 lata gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 5) udokumentowana wpłata wadium 6) wykaz robót budowlanych wraz z referencjami 7) kosztorys ofertowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) 8) gwarancję 9) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w przedmiotowym postępo-waniu o udzielenie zamówienia w przypadku Wykonawców występujących wspólnie UWAGA! Dokumenty wyszczególnione w punkcie 3, 4, 5, 8, 9, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z. oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów reje-strowych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umradziejow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.umradziejow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.