eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego. Sprawa SAG ZP-09/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Kielce: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego. Sprawa SAG ZP-09/2014
Numer ogłoszenia: 101379 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70217 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, ul. Prosta 30, 25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618525, faks 041 3687424.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego. Sprawa SAG ZP-09/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel zrealizowanie inwestycji, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 - Oś Priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej. Projekt dotyczy obiektów znajdujących się na terenie Województwa Świętokrzyskiego w: a) Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30; - 8 budynków wraz z modernizacją oświetlenia zewnętrznego b) Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach ul. Jagiellońska 66 c) Gminie Kielce ul. Rynek 1 - w obiektach Klubu Sportowego STELLA w Kielcach ul. Krakowska 374 - Hala sportowa KS STELLA i domek sędziowski d) Gminie Nowy Korczyn z siedzibą w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 - Szkoła Podstawowa w Starym Korczynie, Szkoła Podstawowa w Brzostkowie, Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzostkowie. W zakresie prowadzenia procesu inwestycyjnego a) przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w systemie zaprojektuj i wykonaj (maksymalnie w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy), organizację i przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór wykonawcy/wykonawców robót budowlanych inwestycji - nie dotyczy: Gminy Kielce ul. Rynek 1 oraz Gminy Nowy Korczyn ul. Krakowska 1, b) przekazanie Wykonawcom kompletnej dokumentacji przetargowej - nie dotyczy: Gminy Kielce ul. Rynek 1 oraz Gminy Nowy Korczyn ul. Krakowska 1, c) udział w protokolarnym terminowym przekazanie placu budowy generalnemu wykonawcy, d) nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, e) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, f) przygotowanie i koordynacja umów na dostawę mediów niezbędnych do prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych - nie dotyczy: Gminy Kielce ul. Rynek 1, g) dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji oraz sporządzanie stosownych raportów wg. wymagań Zamawiającego, h) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, i) bieżące, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego o przebiegu i postępie prac budowlano-instalacyjnych, dokonywanie niezbędnych wpisów do dziennika budowy (dla każdej inwestycji osobno), j) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami poszczególnych inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, k) prowadzenie roboczych narad koordynacyjnych na terenie prowadzonych budów, przy udziale przedstawicieli każdego z partnerów (osobno dla prowadzonych inwestycji), co najmniej raz w tygodniu i na każde żądanie partnera uczestniczącego w procesie inwestycyjnym (dla każdej budowy osobno), l) przeprowadzanie odbiorów i rozliczeń częściowych realizacji budowy, m) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji, n) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, o) rozliczenie końcowe budowy, p) przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, q) obowiązek występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji, przed sądami i Krajowa Izbą Odwoławczą (z wyłączeniem Gminy Kielce ul. Rynek 1 przy reprezentowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą), we wszelkich sprawach wynikających z realizacji inwestycji, roszczeń, odwołań, skarg etc. w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i Prawa zamówień publicznych, w granicach udzielonych pełnomocnictw, r) naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i pozostałymi partnerami wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od Wykonawców oraz dostawców, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych, sporządzanie protokołów i zgłaszanie wad i usterek w okresie gwarancji i sporządzanie pogwarancyjnych inwestycji po okresie gwarancji i rękojmi, s) archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, t) Współdziałanie z Zamawiającym w opracowywaniu wszelkich dokumentów wynikających z zakresu obowiązków Zamawiającego określonych w punkcie 3.1.2, a w szczególności opracowania projektów takich dokumentów, u) Zapewnienie przedstawicielom ŚCMiN-SzS w Kiecach, RCKiK w Kielcach, Gminy Kielce i Gminy Nowy Korczyn wglądu do dokumentacji inwestycji na każdym etapie przeprowadzanej odrębnie budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 - Oś Priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CANEA Inżynieria i Komputery Artur Polakowski, ul. Al. Legionów 3/4, 25-035 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.