eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa endoprotez stawu kolanowego. Numer sprawy07/2012-DZP/PNO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Ełk: Dostawa endoprotez stawu kolanowego. Numer sprawy: 07/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 101369 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54933 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu kolanowego. Numer sprawy: 07/2012-DZP/PNO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu kolanowego, jednoosiowa, kłykciowa, anatomiczna, z zachowaniem (CR) lub bez zachowania PCL (PS) Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość 1 Element udowy cementowany jednoosiowy (w osi A/P) w zakresie 10-110°, anatomiczny (prawy, lewy) wykonany ze stopu CoCr, w 8 rozmiarach dla każdej ze stron. szt. 50 2 Wkładka fixed - bearing z polietylenu w technologii X3 w wersjach: CR, PS o geometrii zapewniającej rotację i poruszanie się elementu udowego po łuku rotacyjnym; o grubościach: 9 mm, 11 mm, 13 mm, 16 mm i 19 mm. W wersji PS możliwość zastosowania wkładek 22 mm i 25 mm. szt. 50 3 Standardowa część piszczelowa wykonana ze stopu CoCr, przynajmniej w 8 rozmiarach szt. 50 4 Element udowy jednoosiowy bezcementowy (w osi A/P) w zakresie 10-110°, anatomiczny (prawy, lewy) wykonany ze stopu CoCr, w 8 rozmiarach dla każdej ze stron. szt. 5 5 Standardowa część piszczelowa bezcementowa wykonana ze stopu CoCr, przynajmniej w 8 rozmiarach szt. 5 6 Taca piszczelowa uniwersalna, z możliwością dokręcenia przedłużek cementowych i zastosowania bloczków uzupełniających. szt. 5 7 Bloczki uzupełniające ubytki kostne o grubościach 5 mm i 10 mm. szt. 10 8 Trzpienie przedłużające do tacy piszczelowej uniwersalnej. szt. 5 9 Cement z erotromycyną i kolistyną 40 g szt. 50 10 System do próżniowego mieszania i podawania cementu szt. 50 11 System jednorazowy do płukania pulsacyjnego z końcówkami szt. 50 Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER POLSKA Sp. z.o.o., Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 381780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 381780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.