eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Usługi rozwoju oprogramowania firmy COIG"



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101341 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Wrocław: "Usługi rozwoju oprogramowania firmy COIG"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 2228736100000, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 90 23, faks , e-mail agnieszka.jurgielaniec@cui.wroclaw.pl, anna.worsztynowicz@ciu.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cui.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługi rozwoju oprogramowania firmy COIG"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUI/ZP/ZWR/23/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest ustalenie przez Strony warunków świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z rozwojem warstwy oprogramowania w użytkowanych przez Zamawiającego systemach informatycznych, których autorem jest Wykonawca tj. 1) systemu KSAT wdrożonego na podstawie umowy numer ZP/PO/158/2009/WIN z dnia 16 lipca 2010 r., 2) systemu KSAT wdrożonego na podstawie umowy numer CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r., 3) systemu KSAT GOP służącego do gospodarki odpadami komunalnymi powstałego w ramach umowy nr ZP/PN/38/2013/WIN z dnia 18 kwietnia 2013 r., 4) systemu Mdok wdrożonego na podstawie umowy numer ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r., 5) systemu ESO wdrożonego na podstawie umowy numer CUI/ZP/W/118/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r., 6) systemu PLIP wdrożonego na podstawie umowy numer 31/2013/WIN z dnia 8 listopada 2013 r. 2. Usługi związane z rozwojem warstwy oprogramowania, o których mowa w ust. 1 obejmują: 1) rozwój funkcjonalny ww. systemów informatycznych, polegający na wykonywaniu przez Wykonawcę zleconych przez Zamawiającego prac analityczno-programistycznych w łącznym wymiarze nie przekraczającym 3.000 (słownie: trzy tysiące) godzin (dalej "Prace Rozwojowe"), 2) tworzenia przez Wykonawcę brakującej dokumentacji do ww. systemów informatycznych (dalej "Dokumentacja Systemu") tj. dokumentacji użytkownika, administracyjnej, technicznej oraz dotyczącej przetwarzania danych osobowych, w łącznym wymiarze nie przekraczającym 180 (słownie: sto osiemdziesiąt) godzin (dalej "Prace Dokumentacyjne").

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72230000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT471600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COIG S.A. , , ul. Mikołowska 100, 40-065 , Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 580068.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 580068.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 580068.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie może zostać wykonane wyłącznie przez jednego Wykonawcę: COIG S.A., ze względu na ochronę jego wyłącznych praw autorskich do oprogramowania, które ma być rozwijane w użytkowanych przez Zamawiającego systemach informatycznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.