eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości
Numer ogłoszenia: 101332 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zlokalizowanych w miejscowościach: Mierzęcice, Zabrze, Oświęcim, Sandomierz, Tarnowskie Góry, Gliwice, Kielce, Katowice, Częstochowa, Bytom, Chorzów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy również przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późń. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy (zlecenia), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.9.2013.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pok. nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mierzęcice Osiedle 165.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 2 o powierzchni użytkowej 81,45 m2 wraz z udziałem wynoszącym 34/1000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 580/11 o powierzchni 0,2892 ha, położonej w Mierzęcicach Osiedle, zabudowanej budynkiem nr 165, objęta księgą wieczystą nr CZ1Z/00046466/0; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 5 o powierzchni użytkowej 121,61 m2 wraz z udziałem wynoszącym 51/1000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 580/11 o powierzchni 0,2892 ha, położonej w Mierzęcicach Osiedle, zabudowanej budynkiem nr 165, objęta księgą wieczystą nr CZ1Z/00046466/0. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabrze ul. Sobieskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 2 (wejście z klatki schodowej od ulicy Sobieskiego 42) o powierzchni użytkowej 223,64 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 58,46 m2 i udziałem wynoszącym 1165/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 725/20, nr 3731/20, nr 3735/20 o łącznej powierzchni 0,1391 ha, położonej w Zabrzu przy ul. Jana III Sobieskiego, zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 40-42-44, objęta księgą wieczystą nr GL1Z/00018818/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej. 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oświęcim ul. Śniadeckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: lokalu mieszkalnego nr 2 o powierzchni użytkowej 23,10 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 5,70 m2 i udziałem wynoszącym 433/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 473/7 o powierzchni 0,1159 ha, położonej w Oświęcimiu przy ul. Śniadeckiego, zabudowanej budynkiem nr 55, objęta księgą wieczystą nr KR1E/00034350/9; lokalu mieszkalnego nr 11 o powierzchni użytkowej 23,10 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 5,70 m2 i udziałem wynoszącym 433/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 473/7 o powierzchni 0,1159 ha, położonej w Oświęcimiu przy ul. Śniadeckiego, zabudowanej budynkiem nr 55, objęta księgą wieczystą nr KR1E/00034350/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sandomierz ul. Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 1 o powierzchni użytkowej 161,70 m2 (pomieszczenie przynależne - piwnica o powierzchni 153,10m2 tylko do wyłącznego użytkowania ) udziałem wynoszącym 63/1000 części w częściach wspólnych budynku, z którego lokal powyższy zostanie wydzielony oraz taki sam udział w prawie wieczystego użytkowania gruntu stanowiącego działkę nr 777/5 o powierzchni 0,0838 ha, położonej w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 16, objęta księgą wieczystą nr KI1S/00020539/6; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 2 o powierzchni użytkowej 70,60 m2 i udziałem wynoszącym 27/1000 części w częściach wspólnych budynku, z którego lokal powyższy zostanie wydzielony oraz taki sam udział w prawie wieczystego użytkowania gruntu stanowiącego działkę nr 777/5 o powierzchni 0,0838 ha, położonej w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 16, objęta księgą wieczystą nr KI1S/00020539/6. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tarnowskie Góry ul. Sobieskiego 6-6a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 25,50 m2 wraz z udziałem wynoszącym 2550/117100 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 355/105 o powierzchni 0,0369 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Sobieskiego zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 6- 6a, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00059021/0; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 25,02m2 wraz z udziałem wynoszącym 2502/117100 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 355/105 o powierzchni 0,0369 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Sobieskiego zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 6-6a, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00059021/0. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tarnowskie Góry ul. Sobieskiego 34-36-38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr A o powierzchni użytkowej 63,22 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 26,30 m2 i z udziałem wynoszącym 583/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 22 o powierzchni 0,1019 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Sobieskiego zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 34-36-38, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00004929/5. nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr B o powierzchni użytkowej 78,37m2 wraz pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 23,34 m2 i z udziałem wynoszącym 662/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 22 o powierzchni 0,1019 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Sobieskiego zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 34-36-38, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00004929/5. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tarnowskie Góry ul. Opolska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 2 o powierzchni użytkowej 35,89 m2 wraz z udziałem wynoszącym 293/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 270/63,272/64,273/64,276/62,276/62 o łącznej powierzchni 0,0470 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 8A-8B, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00058437/2. nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 20,01m2 wraz z udziałem wynoszącym 163/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 270/63,272/64,273/64,276/62,276/62 o łącznej powierzchni 0,0470 ha, położonej w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 8A-8B, objęta księgą wieczystą nr GL1T/00058437/2. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gliwice ul. Nowy Świat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr L1B o powierzchni użytkowej 8,45m2 wraz z udziałem wynoszącym 845/251406 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 1541,1542,1543,1537 o łącznej powierzchni 0,1326 ha położonej w Gliwicach przy ul. Nowy Świat zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 20-22-24, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00046148/0; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr L1A o powierzchni użytkowej 27,47m2 wraz z udziałem wynoszącym 2747/251406 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 1541,1542,1543,1537 o łącznej powierzchni 0,1326 ha położonej w Gliwicach przy ul. Nowy Świat zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 20-22-24, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00046148/0. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gliwice ul. Mikołowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 62,92m2 wraz z udziałem wynoszącym 363/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 137,01m2 wraz z udziałem wynoszącym 791/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 58,55m2 wraz z udziałem wynoszącym 338/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działka nr 1427 o powierzchni 0,0897 ha położonej w Gliwicach przy ul. Mikołowskiej zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 11-13, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00067813/6. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kielce ul. Dobrowolskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową samodzielnego lokalu o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowy) znajdującego się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Dobrowolskiej 9 w Kielcach, o pow. 10,10 m2 z którym związany jest udział wynoszący 101/32022 w częściach wspólnych budynku oraz w działce nr 275/1 o pow. 0,5536 ha, dla której Sąd Rejonowy w Kielcach prowadzi księgą wieczystą KW nr KI1L/00066909/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokal, budynek i najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Gliwice ul. Niedbalskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Niedbalskiego 1-15 w Gliwicach: lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 3 o pow. 59,85 m2 wraz z udziałem wynoszącym 164/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 5 o pow. 26,94 m2 wraz z udziałem wynoszącym 74/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy zlokalizowany w budynku nr 7 o pow. 30,41 m2 wraz z udziałem wynoszącym 83/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowi budynek położony przy ul. Niedbalskiego 1-15 oraz działka oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerem 233 o pow. 0,7932 ha, dla której Sąd Rejonowy w Gliwicach prowadzi księgą wieczystą KW nr GL1G/00061882/8. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu, nieruchomości na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale, budynek i najbliższe otoczenie. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Mierzęcice Osiedle 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynku wielolokalowym położonym na Osiedlu 29 w Mierzęcicach: lokal użytkowy nr 2 o pow. 46,50 m2 wraz z udziałem wynoszącym 437/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. lokal użytkowy nr 3 o pow. 91,86 m2 wraz z udziałem wynoszącym 864/10000 części we współwłasności w nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowi budynek położony na Osiedlu 29 w Mierzęcicach oraz działka oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerem 580/19 o pow. 0,2852 ha, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgą wieczystą KW nr CZ1Z/00047640/1. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu, nieruchomości na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale, budynek i najbliższe otoczenie. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zabrze ul. Żółkiewskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową samodzielnego lokalu nr 2 o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowy) znajdującego się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Żółkiewskiego 11-11a w Zabrzu, o powierzchni użytkowej 34,62m2 z którym związany jest udział wynoszący 195/10000 w częściach wspólnych budynku oraz w działkach nr 3392/91 o pow. 0,0709 ha, i nr 3393/82 o powierzchni 0,0179 ha, dla których prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Zabrzu księga wieczysta KW Nr GL1Z/00021956/2. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokal, budynek i najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zabrze ul. Żółkiewskiego i ul. Czarnieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartości rynkowe samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (użytkowych) znajdujących się w budynkach wielolokalowych położonych przy ulicy: - Żółkiewskiego nr 14a w Zabrzu, o pow. 62,40 m2 wraz z udziałem wynoszącym 121/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej; - Żółkiewskiego nr 14a w Zabrzu, o pow. 48,83 m2 wraz z udziałem wynoszącym 95/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej; - Czarnieckiego 23a w Zabrzu, o pow. 106,53 m2 wraz z udziałem wynoszącym 202/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej. Części wspólne stanowią budynki położone przy ul. Żółkiewskiego 14-14a, 14b i ul. Czarnieckiego 23a-23b oraz w działki oznaczone w operacie ewidencji gruntów numerami 1242/82 o pow. 0,0510 ha, 2862/82 o pow. 0,1744 ha, nr 3395/82 o pow. 0,0173 ha i nr 3397/82 o pow. 0,0238 ha, dla których Sąd Rejonowy w Zabrzu prowadzi księgą wieczystą KW nr GL1Z/00008029/8. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć każdego lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Katowice ul. Kilińskiego, ul. Żwirki i Wigury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową udziału w wysokości 74/100 części prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem o charakterze administracyjnym o pow. użytkowej 6.732,75 m2 położonym przy ul. Kilińskiego 9, Żwirki i Wigury 28 w Katowicach, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 28 o powierzchni 0,3191 ha, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Katowicach księga wieczysta KW Nr KA1K/00064331/7. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym budynek i najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Tarnowskie Góry ul. Włoska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności lokalu nr 1 o przeznaczeniu innym niż mieszkalny o powierzchni użytkowej 30,36 m2 wraz z udziałem 418/10000 we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 2231/74 i 2232/74 położone w Tarnowskich Górach przy ul. Włoskiej 7c, objętej księgą wieczystą nr GL1T/00054296 Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, 4) dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość, W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Częstochowa ul. Artyleryjska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zabudowanej, oznaczonej jako działka nr 1/14 położonej przy ul. Artyleryjskiej 1 w Częstochowie, objętej księgą wieczystą nr CZ1C/00083798/7 Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu i wyrysu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, 4) dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość, W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Katowice ul. Modrzewiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności samodzielnych lokali nr 1 i 2 o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (lokale użytkowe) o powierzchni użytkowej 54,32 m2 oraz 27,07 m2, wraz z udziałami w nieruchomości wspólnej (lok. nr 1 - 224/10000, lok. nr 2 - 111/10000) oznaczonej jako działki o nr 63/11 i 75/40 obr. 0002, Dz. Bogucice-Zawodzie w Katowicach przy ul. Modrzewiowej 32. KW nr KA1K/00048790/4. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bytom ul. Gwarecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem o charakterze usługowym o pow. użytkowej 684,47 m2 położonym przy ul. Gwareckiej 15a w Bytomiu, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 345/29 o powierzchni 0,1114 ha, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Bytomiu księga wieczysta nr KA1Y/00028347/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Chorzów ul. Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem usługowym o powierzchni 54,10 m2, zlokalizowanym na działce ewidencyjnej o nr 1/7 obręb, przy ul. Śląskiej w Chorzowie, powiat m. Chorzów, województwo śląskie, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Chorzowie księga wieczysta KW nr KA1C/00019823/5. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2) dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, 3) dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, 4) dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.