Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Żarów: Leasing fabrycznie nowej (rok prod.2015) koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Żarowie spółka z o. o. z możliwością zakupu po zakończeniu umowy leasingu
Numer ogłoszenia: 101328 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Żarowie Spółka. z o.o. , ul. Słowiańska 16, 58-130 Żarów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8580610, faks 74 8580610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.zarow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zwik.zarow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing fabrycznie nowej (rok prod.2015) koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Żarowie spółka z o. o. z możliwością zakupu po zakończeniu umowy leasingu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny koparko - ładowarki, fabrycznie nowej (rok produkcji 2015) wraz z dostawą dla Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Żarowie. I Wymagania podstawowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Oferowana koparko - ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; 2. Gwarancja producenta na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin; 3. Wykonawca musi zabezpieczyć autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki; 4. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne bez naliczania dodatkowych opłat, kosz-tów dojazdu do siedziby Zamawiającego. 5. Sprzedający musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta na Polskę 6. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki musi znajdować się do 80 km od miejsca par-kowania (postoju) maszyny tj. Żarów 7. Podjęcie reakcji gwarancyjnej serwisu koparko-ładowarki musi nastąpić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; czas naprawy może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach. 8. Wykonawca musi dostarczyć deklarację zgodności CE na oferowaną koparko-ładowarkę; 9. Oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi maszyny w języku polskim oraz katalog części zamiennych; 10. Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki; II Parametry techniczne: 1. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : 1.1 koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 1.2 masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg 1.3 długość transportowa maszyny do 5,70 m; 1.4 silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto powyżej 105 KM; 1.5 wszystkie główne podzespoły napędowe wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia bie-gów mosty); 1.6 Silnik bez filtra cząstek stałych (DPF) oraz bez AdBlue 1.7 napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 1.8 koła jezdne: przednie małe 20, tylne duże 26; 1.9 przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 1.10 średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m; 1.11 skrzynia biegów maszyny Powershift, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery bieg w tył; fabryczna blokada zmiennika momentu; 1.12 dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 1.13 system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapo-trzebowania; 1.14 układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165 ltr/min; 1.15 stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie. Stabilizatory wyposażone w gumowe podkładki zapobiegające uszkodzeniom nawierzchni ; 1.16 błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; 1.17 kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem ope-ratora. 2. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : 2.1 koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2.2 koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 2.3 łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 2.4 na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 2.5 pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; 2.6 maksymalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; 2.7 udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 2 800 kg i powyżej; 2.8 siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 64 kN i powyżej; 3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 3.1 musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 3.2 łyżka koparkowa o szerokości 610 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3; + łyżka koparkowa o szer. 350 mm + skarpowa 1500 mm, fabryczne szybkozłącze koparkowe wyposażone w certyfikowane zawiesie; 3.3 ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 3.4 maksymalna głębokość kopania 5,90 i powyżej; 3.5 maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,5 m i powyżej; 3.6 siła skrawania na łyżce koparkowej 57 kN i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym 30 kN i powyżej; 3.7 udźwig przy złożonym ramieniu 1200 kg i powyżej; 3.8 instalacja pod młot wyburzeniowy 3.9 młot wyburzeniowy do koparko ładowarki - wyprodukowany przez tego samego producenta co koparko- ładowarka 4. Parametry młota hydraulicznego: 4.1 Masa min. 300 kg 4.2 Narzędzie robocze szpicak o średnicy 75mm 4.3 Membramowy akumulator gazowy 4.4 Częstotliwość udaru 380-900 uderzeń na min 4.5 Wymagany przepływ oleju 30-70 l/min.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.20.00 - 29.52.20.00 66.14.00.00 - (3) Usługi zarządzania pakietem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnym do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej 2 umów leasin-gowych na podobny sprzęt o wartości nie mniejszej niż 30 % wartości złożonej oferty ogółem (w jednej umo-wie) oraz potwierdzenie, iż umowy te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 umową o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, (Formularz ofertowy Nr 4).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniena tego warunku na podstawie dokumentów wymienionych w siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenia zawarte w siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenia zawarte w siwz (załącznik nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Lokalizacja autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 10.00
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.zarow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zwik.zarow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Żarowie spółka z o.o ul. Słowiańska 16, 58-130 Żarów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.