eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw związanych z zakupem roślin i wykonaniem kwietników dywanowych oraz zakup i nasadzenie roślin cebulowych w ramach zadania III edycji Budżetu Obywatelskiego pn. "Kwitnące Parki Dzielnicy IV Prądnik Biały" dla ZZM w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101322 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw związanych z zakupem roślin i wykonaniem kwietników dywanowych oraz zakup i nasadzenie roślin cebulowych w ramach zadania III edycji Budżetu Obywatelskiego pn. "Kwitnące Parki Dzielnicy IV Prądnik Biały" dla ZZM w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522327-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 361777097, ul. Za Torem 22, 30-542 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 1220102240, faks +48123418487, e-mail przetargi@zzm.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw związanych z zakupem roślin i wykonaniem kwietników dywanowych oraz zakup i nasadzenie roślin cebulowych w ramach zadania III edycji Budżetu Obywatelskiego pn. "Kwitnące Parki Dzielnicy IV Prądnik Biały" dla ZZM w Krakowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

45/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostaw związanych z zakupem roślin i wykonaniem kwietników dywanowych oraz zakup i nasadzenie roślin cebulowych w ramach zadania III edycji Budżetu Obywatelskiego pn. "Kwitnące Parki Dzielnicy IV Prądnik Biały", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. 1.1 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) Przygotowanie terenu pod założenie kwietników sezonowych. b) Obsada kwietników roślinami zgodnie z projektami. c) Nasadzenie roślin cebulowych zgodnie z projektami. d) Pielęgnację założonych kwietników sezonowych. 1.2 Zamówienie dotyczy następujących lokalizacji, tj.: Parku Wyspiańskiego działka nr 123/2, obr. 44 Krowodrza, Parku Krowoderskiego działka nr 3/11, obr. 44 Krowodrza, Parku Kościuszki działka nr 224, obr. 42 Krowodrza. 1.3 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonym do SIWZ zestawieniu tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysie), projekcie zieleni pkt 28) SIWZ, jak i wzorze umowy. 1.4 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.5 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, ze sztuką ogrodową, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.6 W odniesieniu do prac, które są objęte przedmiotem zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo określania ilości i rodzaju wykonywanych prac, terminu ich wykonania w tym wyboru technologii, a także ograniczenia ich zakresu bez podawania przyczyny. 1.7 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.8 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, ze sztuką ogrodową, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.9 W odniesieniu do prac które są objęte przedmiotem zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo określania ilości i rodzaju wykonywanych prac, terminu ich wykonania w tym wyboru technologii, a także ograniczenia ich zakresu bez podawania przyczyny. 1.10 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień powtarzających. 1.12 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.14 Wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia odbioru całości nasadzeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy. 1.15 Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z zestawieniem tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysem) stanowiącym załączniki do SIWZ (1 plik w formacie Excel). 1.16 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 1.17 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 1.18 Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów oraz etapów i zakresów pośrednich, do dnia 31 października 2017 r., liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami SIWZ i wycenić całość zamówienia, co zobowiązany jest przedstawić w treści oferty poprzez załączenie własnej kalkulacji ceny oferty odpowiednio do wzoru załączonego do SIWZ (kosztorysu). 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 03451000-6
Dodatkowe kody CPV: 03452000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT214964.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marcin Gajda Architektura Krajobrazu, , Brzezie, ul. Narodowa 116, 32-080, Zabierzów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195938,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195938,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206064,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.