Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Kraków: Dostawa fabrycznie nowego przenośnego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej XRF wraz z wyposażeniem, z jego instalacją i uruchomieniem w wybranym przez Zamawiającego pomieszczeniu, przeznaczonego do zastosowania w badaniach obiektów oraz materiałów zabytkowych
Numer ogłoszenia: 101312 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie , Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego przenośnego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej XRF wraz z wyposażeniem, z jego instalacją i uruchomieniem w wybranym przez Zamawiającego pomieszczeniu, przeznaczonego do zastosowania w badaniach obiektów oraz materiałów zabytkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa fabrycznie nowego przenośnego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej XRF wraz z wyposażeniem, z jego instalacją i uruchomieniem w wybranym przez Zamawiającego pomieszczeniu, przeznaczonego do zastosowania w badaniach obiektów oraz materiałów zabytkowych. Ilość - 1 sztuka. 2. Zakup przedmiotu zamówienia dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Zakup urządzenia będzie finansowany ze środków grantu badawczego NCN : Zastosowanie nowoczesnych metod fizyko-chemicznych oraz cyfrowej analizy obrazu w procesie dokumentacji, badania i konserwacji witrażowych szkieł zabytkowych, na przykładzie grupy czternastu średniowiecznych witraży z Grodźca (UMO-2012/05/E/HS2/03867). 3. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne zaoferowanego urządzenia. 4. Szczegółowy opis wyposażenia oraz parametrów technicznych spektrometru fluorescencji rentgenowskiej XRF : 4.1. Przenośny spektrometr fluorescencji rentgenowskiej XRF powinien posiadać możliwość : a) analizy pierwiastkowej w zakresie Mg - U z zastosowaniem mikro-lampy rentgenowskiej jako źródła wzbudzenia (bez materiałów radioaktywnych); mikro-lampa rentgenowska z anodą Rh z cienkim oknem o napięciu maksymalnym w przedziale od 40kV do 50kV, b) wykonywania analizy w warunkach polowych w temperaturze otoczenia od -10°C do 50°C, c) optymalizowania parametrów (takich jak napięcie oraz natężenie lampy) pracy układu pomiarowego z poziomu oprogramowania pod kątem konkretnych aplikacji, d) kalibrowania spektrometru dla dowolnych materiałów (ciecze, gazy, próbki lite, proszki), e) zastosowania podczas pomiaru atmosfery helowej. 4.2. Przenośny spektrometr fluorescencji rentgenowskiej XRF powinien zawierać : a) detektor SDD o rozdzielczości 170 eV przy liczbie zliczeń 100,000 na sekundę lub lepszej, b) system, umożliwiający podniesienie czułości analitycznej dla lekkich pierwiastków, c) odpowiednie oprogramowanie analityczne umożliwiające sterowanie zestawem oraz gromadzenie danych analiz i ich opracowanie, d) kamerę, integralną z urządzeniem, która umożliwi obrazowanie obszaru, dla jakiego dokonywany jest pomiar, e) trójnożny statyw umożliwiający utrzymanie stabilnej pozycji spektrometru w trakcie pomiarów polowych i laboratoryjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale VII pkt. VI specyfikacji. 2. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3.500,00 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń opisanych w sekcji III.6 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń opisanych w sekcji III.6 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń opisanych w sekcji III.6 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń opisanych w sekcji III.6 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń opisanych w sekcji III.6 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy : 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy : 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według załącznika nr 4 do specyfikacji. a) Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać 2 zrealizowane dostawy spektrometrów fluorescencji rentgenowskiej XRF, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. W przypadku dostawy, której wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN, Wykonawca przeliczy wartość tej dostawy według średniego kursu danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie UZP i ASP. b) Dowodami, o których mowa w pkt. 2, są : - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie i dokumenty : 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem - Wykonawca składa ten dokument jeżeli dotyczy go opisana sytuacja. III. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą : 1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do specyfikacji. IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II : 1. Dotyczy pkt. II/2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. IV/1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. IV/1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV/1 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt. IV/2 specyfikacji stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 117, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 107 lub wysłać listem poleconym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) dowód wniesienia wadium (vide rozdział VII pkt. VI specyfikacji), f) wypełniony załącznik numer : 2, 3, 4, 5 do specyfikacji, g) opis parametrów technicznych zaoferowanego urządzenia - załącznik nr 6 do specyfikacji, h) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w rozdziale III specyfikacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie
- Koncepcja połączenia pieszo-rowerowego w ciągu ul. Buszka pomiędzy ul. Przybyszewskiego a ul. Piastowską.
- Dostawa akumulatorów do UPS oraz dostawa urządzeń UPS
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj. i zagr. w trybie ekonom. i pilnym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek litowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa spektrometru NMR.
- dostawa falowodyspersyjnego rentgenowskiego spektrometru fluorescencyjnego.
- dostawa dwóch spektrometrów NMR wysokiej zdolności rozdzielczej.
- dostawa wielkowektorowego spektrometru masowego z jonizacją plazmie sprężonej indukcyjnie (multicollector iductively-coupled plasma mass spectrometr, MC ICP-MS).
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.