eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Część 1 zamówieniaKonserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Zespołu Terenowego w Limanowej Część 2 zamówieniaKonserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w No

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Nowy Sącz: Część 1 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Zespołu Terenowego w Limanowej Część 2 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Sączu Część 3 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Gorlicach Część 4 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 101290 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu , ul. Głowackiego 34a, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4144551, faks (018) 4144550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Zespołu Terenowego w Limanowej Część 2 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Sączu Część 3 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Gorlicach Część 4 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Targu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacyjnych na potokach. Część 1 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Zespołu Terenowego w Limanowej: - potok SAWKA w km 7+040 ÷ 8+740 w m. Mstów, gm. Jodłownik, pow. limanowski Część 2 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Sączu: - potok PTASZKOWIANKA w km 0+855 ÷ 1+990 w m. Ptaszkowa, gm. Grybów, pow. nowosądecki Część 3 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Gorlicach: - potok JANKOWIANKA w km 0+000 ÷ 2+000 w m. Jankowa, gm. Bobowa, pow. gorlicki - potok ŁUŻNIANKA w km 11+620 ÷ 11+700 w m. Łużna, gm. Łużna, pow. gorlicki - potok ŚWINIARKI w km 2+700 ÷ 2+800 w m. Kryg, gm. Lipinki, pow. gorlicki - potok OD ROZDZIELA w km 0+000 ÷ 1+386 w m. Lipinki, gm. Lipinki, pow. gorlicki Część 4 zamówienia: Konserwacja potoków na terenie działania Inspektoratu Rejonowego w Nowym Sączu, Rejonu Nadzoru Urządzeń w Nowym Targu: - potok MACIEJOWSKI w km 0+000 ÷ 1+585 w m. Pieniążkowice, gm. Czarny Dunajec, pow. nowotarski - potok BOSAKOWSKI w km 0+000 ÷ 0+500 w m. Zubrzyca Górna, gm. Jabłonka, pow. nowotarski - potok DUDOWSKI w km 0+000 ÷ 1+500 w m. Zubrzyca Górna, gm. Jabłonka, pow. nowotarski 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 1 zamówienia: Potok SAWKA w km 7+040 ÷ 8+740 w m. Mstów, gm. Jodłownik, pow. limanowski - wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp potoku - 6800 m2 - wykonanie brakującego ubezpieczenia płytami ażurowymi typu mała krata - 35 m2 - wykonanie przejazdu w bród płytami ażurowymi typu mała krata - 12 m2 - wykonanie palisady - 3 mb Część 2 zamówienia: potok PTASZKOWIANKA w km 0+855 ÷ 1+990 w m. Ptaszkowa, gm. Grybów, pow. nowosądecki - roboty ziemne - 681 m3 - odmulenie dna potoku - 68,1 m3 - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu mała krata - 360 m2 Część 3 zamówienia: Potok JANKOWIANKA w km 0+000 ÷ 2+000 w m. Jankowa, gm. Bobowa, pow. gorlicki - wykoszenie porostu wraz z wygrabieniem ze skarp potoku - 1992 m2 - roboty ziemne - 345 m3 - wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu - 50 m3 Potok ŁUŻNIANKA w km 11+620 ÷ 11+700 w m. Łużna, gm. Łużna, pow. gorlicki - udrożnienie koryta potoku - 352 m3 Potok ŚWINIARKI w km 2+700 ÷ 2+800 w m. Kryg, gm. Lipinki, pow. gorlicki - karczowanie pni - 62 szt. - udrożnienie koryta potoku - 140,25 m3 - plantowanie skarp - 540 m2 - obsianie skarp - 1540 m2 Potok OD ROZDZIELA w km 0+000 ÷ 1+386 w m. Lipinki, gm. Lipinki, pow. gorlicki - wykoszenie z wygrabieniem porostu ze skarp potoku - 8720 m2 Część 4 zamówienia: Potok MACIEJOWSKI w km 0+000 ÷ 1+585 w m. Pieniążkowice, gm. Czarny Dunajec, pow. nowotarski - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów traw ze skarp potoku - 8460 m2 Potok BOSAKOWSKI w km 0+000 ÷ 0+500 w m. Zubrzyca Górna, gm. Jabłonka, pow. nowotarski - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów traw ze skarp potoku - 1500 m2 - usunięcie namułu z dna potoku wraz z przycięciem stopy skarp - 490 mb Potok DUDOWSKI w km 0+000 ÷ 1+500 w m. Zubrzyca Górna, gm. Jabłonka, pow. nowotarski - wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów traw ze skarp potoku - 4500 m2 - usunięcie namułu z dna potoku wraz z przycięciem stopy skarp - 260 mb - odmulenie dna potoku i przycięcie nawisów ziemnych - 122 m3 - wykonanie ubezpieczenia dna i skarp potoku płytami ażurowymi typu krata z przybiciem kołkami - 117 m2 - wykonanie podsypki żwirowej - 117 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uznaje usługę w zakresie konserwacji potoków. Ponadto należy wykazać pracę polegającą na wykonaniu dla: - części 1 zamówienia - wykonanie ubezpieczenia potoku płytami ażurowymi typu krata co najmniej 35 m2 - części 2 zamówienia - wykonanie ubezpieczenia potoku płytami ażurowymi typu krata co najmniej 360 m2 - części 3 zamówienia - wykonanie narzutu kamiennego na potoku co najmniej 50 m3 - części 4 zamówienia - wykonanie ubezpieczenia potoku płytami ażurowymi typu krata co najmniej 117 m2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu jakim dysponuje do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, to jest kierownik budowy posiada uprawnienia odpowiednie do wykonywania robót wodno-melioracyjnych oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, 3. Zaakceptowany projekt umowy 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 9. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy i określa warunki tej zmiany w zakresie: - zmian technicznych i technologicznych, - zmiany terminu, - zmian personalnych, - zmiany przepisów, - siły wyższej przez, którą rozumie się: klęski żywiołowe, działania wojenne, strajki, kryzys gospodarczy, - likwidacja lub upadłość Wykonawcy, - zmiany decyzji organów władzy i administracji, - zmiany kont bankowych, - oczywiste omyłki pisarskie w treści umowy, - inne. 2. Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego oraz wymagają jego zgody. Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie tej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a pok. Nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Głowackiego 34a pok. Nr 19 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.