eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Budowa krytej pływalni w Wolsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Wolsztyn: Budowa krytej pływalni w Wolsztynie
Numer ogłoszenia: 101286 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3842051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa krytej pływalni w Wolsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa krytego basenu wolnostojącego z funkcjami towarzyszącymi - budynek dwukondygnacyjny, jednobryłowy -łacznie z rozruchem technologicznym. W budynku przewidziano halę basenową z zapleczem technicznym i socjalnym oraz zespół odnowy biologicznej złożony z salki fitness, zespołu szatni, pokoju masażysty, zespołu saun oraz solarium . W zespole saun przewidziano sauny suche, sauny parowe, pomieszczenie wypoczynku, basen z zimną wodą i natryski. W hali basenowej przewidziano m.in: -basen sportowy o wymiarach 25,00 x 12,50 m - niecka żelbetowa; -basen szkoleniowo - rekreacyjny, o kształcie nieregularnym o pow. 102m2 - niecka żelbetowa; -zjeżdżalnię rurową o dł. 47,1m z basenem hamownym ; -brodzik - kształt nieregularny; -wannę do hydromasażu; Zakres zamówienia: Budowa krytego basen wolnostojącego z funkcjami towarzyszącymi - budynek dwukondygnacyjny, jednobryłowy o następujących parametrach : Powierzchnia netto budynku : - kondygnacja podziemna - 945,5m2; - parter - 1466,9 m2; - antresola - 91,5 m2; Razem - 2510,7 m2; Kubatura basenu - ok. 12.920 m3; Pow. Zabudowy - 1.704,1 m2; Basen został zaprojektowany w technologii tradycyjnej - murowanej. Ściany basenu murowane z cegły silikatowej. Dodatkowo w ścianach zaprojektowano trzpienie i wieńce żelbetowe. Budynek zaprojektowano jako parterowy z podpiwniczeniem. Dachy płaskie kryte membraną jednowarstwową. Stropy zaprojektowano gęstożebrowe TERIVA, a częściowo monolityczne . Płyty towarzyszące nieckom basenowym (plaże) zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne. Konstrukcja dachu - mieszana - nad główną halą basenu przekrycie z blachy trapezowej opartej na konstrukcji z drewna klejonego. Nad pozostałą częścią budynku przekrycie żelbetowe - monolityczne lub na stropach Teriva. Niecki basenowe - żelbetowe , monolityczne. Budynek zakwalifikowany jako ZL1, klasy odporności C. W zakres zadania wchodzą m.in.: -roboty budowlane; -roboty drogowe; -roboty elektryczne - sieci zewnętrzne; -roboty elektryczne - instalacje wewnętrzne; -roboty elektryczne - instalacje teletechniczne; -technologia pływalni; -roboty sanitarne - sieci zewnętrzne; -roboty sanitarne -- instalacje wod. - kan.; -roboty sanitarne -- instalacja c.o; -roboty sanitarne - odzysk ciepła; -roboty sanitarne - technologia węzła cieplnego; -roboty sanitarne - wentylacja mechaniczna ; -rozruch pływalni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 150.000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców : wymagania minimalne dla Wykonawców: 1) W zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże , ze dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno - budowlanej (osoba ta winna posiadać 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy) -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; -dla osób posiadających uprawnienia z branży sanitarnych i elektrycznych wymagany jest minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień w wysokości 3 lat. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej: - 1 zadanie polegające na budowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m3 , podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień oraz - 1 zadanie polegające na budowie niecki żelbetowej o minimalnej kubaturze V = 150 m3; Za budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej , handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji , w tym także budynek biurowy i socjalny , zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód ze sprzedaży w wysokości minimum 7.000.000,- zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b). wykonawca wykaże i potwierdzi , iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność kredytowa jest nie niższa niż 5.000.000 zł c) Wykonawca wykaże , iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w pkt. 3a i 3b Wykonawcy muszą spełniać łącznie, a warunek określony 3c każdy z wykonawców osobno. 4). Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości , formie i terminie wskazanym w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia \spełnia\ - \nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty : A1.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; A.2.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ofert. A.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1.Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia , wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; B.2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami zawodowymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.); C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1.Oświadczenie finansowe wg wzoru załączonego do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; C.2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości nie niższej niż 5.000.000 zł C.3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, D) Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1). Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; 2). Potwierdzenie wniesienia wadium; 3) Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 4) Kosztorysy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, pokój nr 19. Opłata za SIWZ 2000,00zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.