eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101270 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Pierzchnica: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502519-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pierzchnica, krajowy numer identyfikacyjny 29101060700000, ul. ul. 13 Stycznia 6, 26015 Pierzchnica, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35-38-046, faks 041 35-38-046, e-mail inwestycje@pierzchnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pierzchnica.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.F.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Pierzchnica 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Okres spłaty: do 31 stycznia 2032 roku. 2)Kwota kredytu ogółem 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100). Kredyt przeznaczony będzie na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów wynikających z rozchodów budżetu roku 2017 w wysokości 700 000 zł oraz 2018 w wysokości 700 000 zł oraz pokrycie planowanego deficytu budżetowego roku 2017w wysokości 400 000 zł. 3)Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego do dnia 30 listopada 2017 w wysokości 1 100 000 zł oraz do dnia 30 listopada 2018r w wysokości 700 000 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował wykonawcę nie później niż z jednodniowym wyprzedzeniem 4)Spłaty rat kredytu / kapitału/ dokonywane będą w ratach miesięcznych w niżej wymienionym harmonogramie: -rok 2029 - 11 rat po 16 000,00 zł (styczeń-listopad) oraz 1 rata po 24 000,00 zł (grudzień); -rok 2030 - 12 rat po 62 500,00 zł (styczeń - grudzień) -rok 2031 - 11 rat po 65 000,00 zł (styczeń-listopad) oraz 1 rata po 85 000,00 zł (grudzień); -rok 2032 - 1 rata po 50 000,00 zł (styczeń) 5)Spłata odsetek dokonywana będzie do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym została uruchomiona pierwsza transza kredytu, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank pocztą lub faxem na co najmniej 4 dni przed datą płatności odsetek. W przypadku, gdy termin spłaty rat kapitałowych lub odsetkowych przypadnie w dzień wolny od pracy, zamawiający dokona wymaganej spłaty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 6)Zamawiający nie przewiduje płatności prowizji i opłat z tytułu udzielenia kredytu. 7)Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: a) stałej w okresie kredytowania marży banku b) zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-1M) Oprocentowanie kredytu ustalane jest na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych, notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jednomiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych, powiększonej o marżę banku w wysokości ......... p.p stałą w okresie kredytowania. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR- 1M - 1,66 % . O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu jak i wydłużenia terminu spłaty w formie aneksu do umowy o 2 lata bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający przedstawi sprawozdania finansowe za ostatni zamknięty rok oraz ostatni zamknięty kwartał wraz z wymaganymi opiniami RIO, na dzień złożenia pisma o przedłużenie kredytu. Bank na podstawie przedstawionych dokumentów dokona oceny zdolności, która będzie warunkiem przedłużenia okresu obowiązywania umowy kredytowej. 9)Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia kredytobiorcy. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. Zamawiający informuje, iż Skarbnik Gminy nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, natomiast złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej. 10)W przypadku wejścia Polski do strefy euro Zamawiający zastrzega sobie prawo do przewalutowania kredytu bez dodatkowych opłat. 11)Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 12)Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13)Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia; oKredyt winien być postawiony do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień punktu 2.3) niniejszego Rozdziału. Planowany termin zaciągnięcia kredytu - 30 listopad 2017 r., ostateczna spłata - 31 stycznia 2032r. chyba, że po stronie Zamawiającego wystąpi możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, o której mowa w pkt. 2. 7). oWykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy Nr 69 1020 2629 000 9302 0290 1296 w PKO BP prowadzonym dla Gminy Pierzchnica w wysokości 1 800 000 zł. Miejscem realizacji zamówienia jest Urząd Gminy Pierzchnica, ul. 13 Stycznia 6, 26-015 Pierzchnica

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT840000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Chmielniku, bs_chmielnik@o2.pl, ul. 1-go Maja 27 , 26-020, Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 649624,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 649624,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 727009,72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.