eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadaniaPrzebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks.Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Spytkowice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks.Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14.
Numer ogłoszenia: 101262 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks.Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ryczowie, ul. Szkolna 18, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Spytkowicach, ul. Szkolna 14. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, które obejmują następujący zakres: Zadanie nr 1 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1, a) charakterystyka obiektu z wyłączeniem sali gimnastycznej i jej zaplecza socjalno - szatniowego: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze ok. 10 184,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 968,75 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego, - zmiana konstrukcji dachu nad częścią budynku, wymiana całości pokrycia dachowego - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - instalacja kolektorów słonecznych - dobudowa wiatrołapu z częścią sanitarną - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego Zadanie nr 2 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Ryczowie, ul. Szkolna 18 a) charakterystyka obiektu: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze około 10006,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 1 250,77 m2, kąt nachylenia dachu - dach płaski oraz do 5 %, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - zaprojektowanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej nad całym budynkiem, - nadbudowa 1 kondygnacji w części istniejącego budynku - częściowa wymiana stolarki okiennej - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana instalacji odgromowej - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - instalacja kolektorów słonecznych - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego Zadanie nr 3 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Spytkowicach, ul. Szkolna 14. a) charakterystyka obiektu: Budynek o całkowitej kubaturze około 24 477,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 2 941,00 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - remont i modernizacja dachu, wymiana pokrycia dachowego - częściowa zmiana konstrukcji stropu wraz z wymianą konstrukcji dachu i pokrycia od strony wschodniej, - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., gaz, co, wymiana pieców, - instalacja kolektorów słonecznych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) - sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego, Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie na projektowanych obiektach celem zapoznania się ze stanem istniejącym obiektów. Zamawiający dysponuje częścią dokumentacji archiwalnej, która jest do wglądu w Urzędzie Gminy pok. nr 22 w godzinach pracy Urzędu. 2. Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektów budowlanych w branżach: a) architektonicznej, b konstrukcyjnej, c) instalacja wod. - kan., gaz, co, d) instalacja elektryczna, oświetlenia wnętrz w budynkach e) instalacja odgromowa f) zagospodarowanie terenu Uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla całego przedsięwzięcia inwestycyjnego. w ilości 5-ciu egz. dla każdej z branż 2 ) opracowanie projektów wykonawczych w branżach: a) architektonicznej, b konstrukcyjnej, c) instalacja wod. - kan., gaz, co, d) instalacja elektryczna, oświetlenia wnętrz w budynkach e) instalacja odgromowa f) zagospodarowanie terenu wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w razie potrzeby uzupełnienie szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez koniecznych dodatkowych opracowań w ilości 6-ciu egz. dla każdej z branż 3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych w 1 egz.,dla każdej z branż 4) wykonanie przedmiarów robót, na podstawie definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz . U. z 2004r., Nr 130, poz.1389) - w 1 egz. dla każdej z branż, 5) opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz . U. z 2004r., Nr 130, poz.1389) - w 1 egz. dla każdej z branż, 6) informacja BIOZ zgodnie z wymogami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) - w 1 egz., 7) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2008 r., Nr 201, poz. 1240), 8) sporządzenie audytu energetycznego określającego zakres prac zmierzających do zmniejszenia zapotrzebowania na ciepło w budynkach i ograniczeń emisji CO2 9) opracowanie dokumentacji technicznych w zakresie ekspertyzy konstrukcyjno - budowlanej do celów projektowych 10) wykonanie badań geotechnicznych 11) sporządzenie projektu kolorystyki elewacji 12) sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej obejmującej projekt architektoniczno - budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, inf. bioz, 13) opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ze złożeniem, w imieniu Zamawiającego wniosku o tę decyzję..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (tekst jednolity Dz. U z 2013r, poz. 907 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych spełniający warunki i wymagania opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykaże wykonanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie w tym: Wykonawca wykaże, co najmniej 2 usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, polegających na sporządzeniu wielobranżowego projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym budynku użyteczności publicznej, którego przedmiotem była budowa nowego obiektu lub przebudowa obiektu istniejącego w tym co najmniej jeden na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów. Zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia: projektanta w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, projektanta posiadającego uprawnienia w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, (teleinformacyjnych) Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu i oświadczeń. Zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 300.000 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu. Zasada spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, kalkulacja wykonania prac projektowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego niezwłocznie w formie pisemnej; c) zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach, pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Bachowicach, ul. Ks. Gołby 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu z wyłączeniem sali gimnastycznej i jej zaplecza socjalno - szatniowego: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze ok. 10 184,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 968,75 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego, - zmiana konstrukcji dachu nad częścią budynku, wymiana całości pokrycia dachowego - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - instalacja kolektorów słonecznych - dobudowa wiatrołapu z częścią sanitarną - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Ryczowie, ul. Szkolna 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu: Budynek o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny o całkowitej kubaturze około 10006,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 1 250,77 m2, kąt nachylenia dachu - dach płaski oraz do 5 %, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - zaprojektowanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej nad całym budynkiem, - nadbudowa 1 kondygnacji w części istniejącego budynku - częściowa wymiana stolarki okiennej - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana instalacji odgromowej - wymiana i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., co, gaz., - instalacja kolektorów słonecznych - wymiana rynien i rur spustowych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) -sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz z termomodernizacją budynku Zespół Szkolno Przedszkolny w Spytkowicach, ul. Szkolna 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) charakterystyka obiektu: Budynek o całkowitej kubaturze około 24 477,00 m3 i całkowitej powierzchni zabudowy 2 941,00 m2, wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, centralnego ogrzewania, gazową, wodociągową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną. Budynek w całości wykorzystany jako budynek szkolny. b) Zakres prac projektowych obejmować będzie: - inwentaryzacja stanu istniejącego - remont i modernizacja dachu, wymiana pokrycia dachowego - częściowa zmiana konstrukcji stropu wraz z wymianą konstrukcji dachu i pokrycia od strony wschodniej, - termomodernizacja ścian zewnętrznych, okładziny, balustrady - wymiana rynien i rur spustowych - wymiana instalacji odgromowej - częściowa wymiana stolarki okiennej - wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, wod. - kan., gaz, co, wymiana pieców, - instalacja kolektorów słonecznych - remont budynku w zakresie remontu pomieszczeń (malowanie, gipsowanie, posadzki, okładziny) - sporządzanie ekspertyz istniejącego budynku -sporządzenie świadectwa energetycznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-0, 71.22.10.00-0, 71.32.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.