eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › DOSTAWA CIĄGNIKA Z WYPOSAŻENIEM DO ROBÓT DROGOWYCH - postępowanie III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Olkusz: DOSTAWA CIĄGNIKA Z WYPOSAŻENIEM DO ROBÓT DROGOWYCH - postępowanie III
Numer ogłoszenia: 101232 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CIĄGNIKA Z WYPOSAŻENIEM DO ROBÓT DROGOWYCH - postępowanie III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: - ciągnika rolniczego (wersja drogowa) - 1 szt. z następującym wyposażeniem: - ramię hydrauliczne - 1 szt. - głowicę do koszenia traw i odrostów - 1 szt. - głowicę do ścinki pobocza - 1 szt. - kosiarka bijakowa tylno - boczna - 1 szt. - pług odśnieżny wirnikowy - 1 szt. - pług lemieszowy - 1 szt. o niżej wymienionych parametrach technicznych: 1. Ciągnik rolniczy (wersja drogowa) a.Moc silnika minimum 108 KM/ wg normy 2000/25/CE, b.Silnik spełniający normy EURO III, c.Pojemność minimum 4000 cm3, turbo z regulacją elektroniczną, d.Maksymalna ilość cylindrów - 4, e.Silnik chłodzony cieczą, f.Układ napędowy : - napęd na cztery koła 4x4, - maksymalna prędkość co najmniej 40 km/h, - sprzęgło sterowane hydrostatycznie, - skrzynia biegów zsynchronizowana, biegi pełzające od 0,5 km/h, 20 P + 20 T, - blokada tylnego mechanizmu różnicowego, g. Układ hamulcowy i kierowniczy : - hamulce zintegrowane niezależne na 4 koła, tarczowe, - hamulec postojowy niezależny, - hamulec przyczepy pneumatyczny, - układ kierowniczy hydrostatyczny z regulowaną kolumną kierowniczą dwupłaszczyznowo, - kąt skrętu kół maksymalnie 55 stopni, - minimalny promień zawracania bez hamulców - 3500 mm. h. W.O.M. przód - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 1000 obr./min,i. W.O.M. tył - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 540-540 ECO -1000 -1000 ECO obr./min., j. Podnośnik: tył - hydrauliczny sterowany mechanicznie o udźwigu minimum 5000 kg.,przód - o udźwigu minimum 1800 kg., k. TUZ przedni i TUZ tylny, l. Balast na TUZ przedni minimum 300 kg., ł. Szybkozłącza hydrauliczne minimum - 6 szt. w tym 2 szt. na przód, m. Kabina z wentylacją ,ogrzewaniem i klimatyzacją, szyberdach szklany, fotel operatora z pasem bezpieczeństwa, n. Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem, o. Rejestracja ciągnika 2 - osoby, p. Ogumienie standard - niskoprofilowe minimum przód 480/65R24, tył 540/65R34, r. Ciągnik musi być oznakowany lampą z napisem SŁUŻBA DROGOWA, s. Ciągnik musi posiadać dodatkowe oświetlenie robocze z przodu i z tyłu, t. Ciągnik musi być przystosowany do współpracy z osprzętem wymienionym w pkt. 2-7. 2. Ramię hydrauliczne a. Zakres roboczy minimum 5,7 m, b. Dodatkowy wysuw hydrauliczny drugiego ramienia - minimum 0,7 m, c. Możliwość obrotu ramienia w poziomie minimum 110 stopni, e. Możliwość instalowania innych (nie objętych specyfikacją) głowic roboczych, f. Chłodnica oleju z termostatem, g. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny, h. Bezpiecznik najazdowy hydrauliczno - pneumatyczny, i. Dwa kierunki obrotu wału tnącego sterowane z kabiny, j. Moc na hydromotorze minimum 68KM, k. Ciężar ramienia minimum 1250 kg, l. Wyposażenie w postaci dodatkowego oświetlenia w zakresie kierunkowskazów, świateł pozycyjnych oraz świateł stopu. 3. Głowica do koszenia traw i odrostów a. Głowica tnąca o szerokości minimum 1200 mm , b. Moc na wale tnącym minimum 50 KM , c. Noże tnące i rozdrabniające Y szt. minimum 54, d. Średnica cięcia i rozdrabniania minimum 6 cm, e. Regulacja wysokości cięcia 2 - 6 cm, f. Regulowana przednia część głowicy, g. Komplet zapasowych noży tnących. 4. Głowica do ścinki pobocza a. Napęd hydrauliczny bezpośredni, b. Minimalny ciężar 300 kg, c. Wysokość ścinki minimum 10 cm., d. Szerokość robocza minimum 90 cm., e. Wyrzut boczny prawy, f. Komplet noży wymiennych, g. Zakres pracy od - 60 stopni do + 90 stopni 5. Kosiarka bijakowa tylno - boczna a. Szerokość robocza minimum 1,4 m, b. Hydrauliczny przesuw boczny, c. Mechaniczny bezpiecznik najazdowy, d. Obrót hydrauliczny +90 stopni /-65 stopni, e. Płynny bezpiecznik wychyłowy, f. Kosiarka przystosowana do współpracy z ciągnikiem URSUS C-360, g. Hydraulika z bezstopniową regulacją przepływu. 6. Pług odśnieżny wirnikowy a. Szerokość odśnieżania minimum 2400 cm, b. Wysokość odśnieżania minimum 80 cm, c. Średnica wirnika wyrzutowego minimum 80 cm, d. Średnica ślimaka minimum 40 cm, e. Obrót komina 360 stopni, f. Trzy możliwości podłączenia pługa do ciągnika. 7. Pług lemieszowy a. Szerokość robocza minimum 250cm, b. Czteropozycyjny system pracy pługa, c. Sterowanie hydrauliczne z kabiny operatora, d. Gumowe zabezpieczenie lemiesza z układem sprężynowym, e. Układ zawieszenia 3 punktowy, f. Ślizgi o regulowanej wysokości, g. Maksymalny ciężar pługu 700 kg. Wszystkie wyżej wymienione urządzenia mają być wyprodukowane w 2011 roku i mają posiadać pisemną gwarancję minimum na 24 miesiące oraz certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności). Ciągnik musi posiadać homologację zgodnie z art.68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 05.108.908. z późniejszymi zmianami). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zarządu Drogowego w Olkuszu, Aleja Tysiąclecia 1a, 32-300 Olkusz. Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu certyfikat znaku bezpieczeństwa lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Do przedmiotu umowy Wykonawca obowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. W ramach dostawy urządzeń Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia w/w przedmiotów. Zapłata za przedmiot zamówienia zostanie dokonana przelewem bankowym z terminem płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Bank Pekao S.A. nr konta 14 1240 4748 1111 0000 4869 7828. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ oraz w wykazie wykonanych dostaw złożonym według zał. 5 do SIWZ. Z treści wykazu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący : wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw nowego ciągnika rolniczego wyposażonego w ramię hydrauliczne z co najmniej dwoma głowicami roboczymi wymienionymi w specyfikacji i pługiem wirnikowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (w rozdziale III SIWZ) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: - szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami (lub folderami reklamowymi) oferowanego ciągnika i wyposażenia, o którym mowa w Rozdziale III pkt 2 - 7 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2 - pokój nr 92.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2 - pokój nr 41..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.