eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostosowanie budynku głównego w zespole hotelowym KORMORAN w Mierkach do zgodności z wytycznymi PSP oraz ekspertyzy pożarowej budynku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Warszawa: Dostosowanie budynku głównego w zespole hotelowym KORMORAN w Mierkach do zgodności z wytycznymi PSP oraz ekspertyzy pożarowej budynku.
Numer ogłoszenia: 101209 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku głównego w zespole hotelowym KORMORAN w Mierkach do zgodności z wytycznymi PSP oraz ekspertyzy pożarowej budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1. Demontaż istniejących przegród architektonicznych (drzwi i ścianki) o konstrukcji metalowej - przeszklone. 2. Demontaż istniejącej ścianki drewnianej wydzielającej siłownię na parterze budynku basenu. 3. Wykonanie nowych przegród architektonicznych o klasie odporności ogniowej EI-60 zgodnie z rysunkami wykonawczymi (konstrukcja stalowa, przeszklona). 4. Montaż wykonanych przegród w miejscach wskazanych na rysunkach wykonawczych. 5. Uzupełnienie tynków, uszczelnienia ogniowe w miejscach montażu przegród. 6. Wykonanie nowej ścianki działowej z płyt g-k. na ruszcie metalowym(wypełnienie z wełny mineralnej) wydzielającej siłownię. Montaż w tej ściance drzwi o odporności ogniowej EI-30. Miejsce montażu oraz przekrój ścianki wg rysunków wykonawczych. 7. Naprawa i przystosowanie 2 istniejących okien uchylnych na II p. klatki schodowej zewnętrznej do funkcji klap dymowych. 8. Naprawy tynków, prace malarskie po robotach instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych. 9. Zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniem na czas wykonywania prac instalacyjnych. 10. Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru POLON 4900 o elementach i ich usytuowaniu zgodnym z rysunkami wykonawczymi, schematem, zestawieniami i opisami. Oprzewodowanie systemy zgodne z planami instalacji. 11. Wykonanie programowania i uruchomienie systemu. Przyłączenie go do wydzielonej linii telefonicznej dla monitoringu PSP. Próby funkcjonalne. 12. Montaż (uzupełnienie) znaków podświetlanych kierunków ewakuacji. 13. Wykonanie uszczelnienia przejść instalacyjnych i przepustów zgodnie z projektem. Oznakowanie uszczelnień zgodnie z normą. 14. Doposażenie istniejących tablic elektrycznych w aparaturę zabezpieczającą dla wydzielenia obwodów zasilających centrale oddymiania i centralę pożarową POLON 4900. Oprzewodowanie zasilające. 15. Montaż siłowników do klap dymowych (okna uchylne, klapa istniejąca) zgodnie z projektem. Oprzewodowanie do siłowników. Próby funkcjonalne. 16. Wykonanie pomiarów sprawdzających wszystkie rodzaje oprzewodowania. Wykonawca wykona także wszystkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. spełniają warunki szczegółowe, tj.: 1) dysponują potencjałem kadrowym: a) kierownikiem robót w branży budowlanej, który posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, b) kierownikiem robót w branży elektrycznej, który posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych. Wymienione wyżej osoby muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie i być członkami Okręgowej Izby Inżynierów. c) Wykonawca lub osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu posiadają uprawnienia instalatora potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta systemu POLON ALFA. 2) posiadają doświadczenie: W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na dostosowaniu obiektu do wymogów p-poż., o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda robota; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową do wysokości co najmniej 100 000 PLN, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki określające potencjał kadrowy i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczno-finansową wykonawcy mogą spełnić łącznie. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę (kopię) lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofart. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko, rodzaj posiadanych przez nią uprawnień (numer uprawnień) oraz kserokopię uprawnień i wymaganego certyfikatu POLON ALFA poświadczoną za zgodność z oryginałem. a) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; c) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenie, pok. 302 ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenie, pok. 303 ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed terminem złożenia oferty do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca Wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzania ofert. Termin wizji ustala się na dzień 26 czerwca 2007 r. o godz. 11:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przy Budynku Głównym w Kompleksie Recepcyjno-Wypoczynkowym KORMORAN w Mierkach k/Olsztynka Najpóźniej na 2 dni przed terminem wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać faxem do Wydziału Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - (nr faxu : (022) 642-96-45) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wizji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.