Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Malbork: Remont drogi powiatowej nr 2904G Cisy - Pogorzała Wieś - Miłoradz
na odcinku od granicy Gminy Miłoradz do skrzyżowania w Pogorzałej Wsi.
Numer ogłoszenia: 101201 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdp.powiat.malbork.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.zdp.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2904G Cisy - Pogorzała Wieś - Miłoradz na odcinku od granicy Gminy Miłoradz do skrzyżowania w Pogorzałej Wsi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2904G Cisy - Pogorzała Wieś - Miłoradz na odcinku od granicy Gminy Miłoradz do skrzyżowania w Pogorzałej Wsi. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym - Rozdział II. - nr 2904G - Kraśniewo - Pogorzała Wieś od km 3+121 do km 5+490, dł. odc. 2,369km ( Etap II ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości: 30.000,00zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - numer rachunku: 83 1060 0076 0000 3210 0020 1810 z adnotacją: Remont drogi powiatowej nr 2904G Cisy - Pogorzała Wieś - Miłoradz na odcinku od granicy Gminy Miłoradz do skrzyżowania w Pogorzałej Wsi.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez członka komisji przetargowej. Zamawiający powierzy zamówienie wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez członka komisji przetargowej. Zamawiający powierzy zamówienie wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez członka komisji przetargowej. Zamawiający powierzy zamówienie wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez członka komisji przetargowej. Zamawiający powierzy zamówienie wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każda oferta będzie podlegała indywidualnej ocenie przez członka komisji przetargowej. Zamawiający powierzy zamówienie wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane przez Zamawiającego dowody (referencje, zaświadczenia, protokoły itp. ) winny potwierdzać wykonanie robót budowlanych polegających na: - Wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 12.000m2 - klasa drogi minimum -Z. Wykonane roboty budowlane należy potwierdzić takimi dowodami, z których jednoznacznie, w sposób nie budzący wątpliwości wynikać będzie spełnienie w-w rodzaju i ilość robót. ( ilości można łączyć ).; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2a do niniejszej specyfikacji 3. Wypełniona i podpisana Oferta Wykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym - z wykorzystaniem wzoru - załącznika Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy z wykorzystaniem - załącznika Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdp.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
ul. Plac Słowiański 17
82 - 200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim".
- "Dostawa tabliczek e-papierowych systemu informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym z zasilaniem bateryjnym" finansowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Rozebranie istniejącego obiektu inżynierskiego i budowa mostu przez rzekę Radomirkę na dr. pow. nr 2123L w km 5+731,38 w m. Żuków wraz z dojazdami
- Remont drogi powiatowej nr 1540C Rafa-Pień
- Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.