eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont łazienek w budynkach Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-31

Warszawa: Remont łazienek w budynkach Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów
Numer ogłoszenia: 101200 - 2012; data zamieszczenia: 31.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów , ul. Okrzei 2/4, 03-710 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 670 11 82, faks 22 619 51 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cezrf.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa podległa Ministrowi Finansów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek w budynkach Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek w budynkach Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach, w budynku siedziby Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Warszawie oraz w budynku Ośrodka Zamiejscowego Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Muszynie. 2. Zakres prac w łazienkach w budynkach wymienionych w ust.1 obejmuje: a) rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie ścian płytkami, b) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie posadzek płytkami, c) wykonanie gładzi gipsowych na istniejących sufitach oraz ich malowanie, d) wykonanie sufitów podwieszanych, e) wykonanie półek z glazury oraz montaż luster wykończonych wokół dekorami lub przyciętymi ozdobnymi płytkami, f) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz montaż nowych drzwi, g) demontaż istniejących brodzików i montaż nowych brodzików z kabinami prysznicowymi wraz z przystosowaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, h) montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażu podtynkowym wraz z przystosowaniem instalacji wodno -kanalizacyjnej, i) montaż nowych umywalek, j) wymianę grzejników wraz z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania, k) wymianę instalacji elektrycznej, gniazd elektrycznych, łączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kinkietów, l) montaż baterii umywalkowych, prysznicowych, wentylatorów, drzwiczek rewizyjnych, listew progowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu i składający ofertę na dwie części zamówienia łącznie jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), z tym, że wadium wnoszone przez Wykonawcę składającego ofertę na każdą z dwóch części zamówienia odrębnie wynosi odpowiednio: dla Części I 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla Części II 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: a) dla Części I zamówienia o wartości łącznej minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); b) dla Części II zamówienia o wartości łącznej minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o ile dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy: a) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) należy sprawdzić aktualność wskazanego przepisu, które nastąpiło w trakcie okresu rozliczeniowego (rozumianego jako okres realizacji umowy, po upływie którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia cyklicznego), wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku i wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia: - w sytuacji, gdy Wykonawca wykonał wszystkie obowiązki wynikające z umowy w okresie rozliczeniowym, którego płatność dotyczy, a uprawniające do uzyskania wynagrodzenia, oraz przekazał zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, prawidłowo wystawioną fakturę wraz z dokumentem potwierdzającym bez zastrzeżeń prawidłowość wykonania umowy w tym okresie rozliczeniowym, - w odniesieniu do kolejnych okresów rozliczeniowych. 2) zmiana terminu realizacji Umowy wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 14 umowy 2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cezrf.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 2/4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 2/4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont łazienek w budynkach Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach oraz w budynku siedziby CEZRF w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek w budynkach Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach oraz w budynku siedziby Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Warszawie . 2. Zakres prac w łazienkach w budynkach wymienionych w ust.1 obejmuje: a) rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie ścian płytkami, b) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie posadzek płytkami, c) wykonanie gładzi gipsowych na istniejących sufitach oraz ich malowanie, d) wykonanie sufitów podwieszanych, e) wykonanie półek z glazury oraz montaż luster wykończonych wokół dekorami lub przyciętymi ozdobnymi płytkami, f) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz montaż nowych drzwi, g) demontaż istniejących brodzików i montaż nowych brodzików z kabinami prysznicowymi wraz z przystosowaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, h) montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażu podtynkowym wraz z przystosowaniem instalacji wodno -kanalizacyjnej, i) montaż nowych umywalek, j) wymianę grzejników wraz z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania, k) wymianę instalacji elektrycznej, gniazd elektrycznych, łączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kinkietów, l) montaż baterii umywalkowych, prysznicowych, wentylatorów, drzwiczek rewizyjnych, listew progowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont łazienek w budynku Ośrodka Zamiejscowego Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Muszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek w budynku Ośrodka Zamiejscowego Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Muszynie. 2. Zakres prac w łazienkach w budynku wymienionym w ust.1 obejmuje: a) rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie ścian płytkami, b) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, wykonanie odpowiedniego podkładu i ponowne licowanie posadzek płytkami, c) wykonanie gładzi gipsowych na istniejących sufitach oraz ich malowanie, d) wykonanie sufitów podwieszanych, e) wykonanie półek z glazury oraz montaż luster wykończonych wokół dekorami lub przyciętymi ozdobnymi płytkami, f) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz montaż nowych drzwi, g) demontaż istniejących brodzików i montaż nowych brodzików z kabinami prysznicowymi wraz z przystosowaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, h) montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażu podtynkowym wraz z przystosowaniem instalacji wodno -kanalizacyjnej, i) montaż nowych umywalek, j) wymianę grzejników wraz z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania, k) wymianę instalacji elektrycznej, gniazd elektrycznych, łączników elektrycznych, opraw oświetleniowych, kinkietów, l) montaż baterii umywalkowych, prysznicowych, wentylatorów, drzwiczek rewizyjnych, listew progowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.