eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › PRZEPROWADZENIE STACJONARNEGO, WYRÓWNAWCZEGO I DOSKONALĄCEGO KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001 - 35/ZP/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Zgierz: PRZEPROWADZENIE STACJONARNEGO, WYRÓWNAWCZEGO I DOSKONALĄCEGO KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001 - 35/ZP/14
Numer ogłoszenia: 10118 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE STACJONARNEGO, WYRÓWNAWCZEGO I DOSKONALĄCEGO KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001 - 35/ZP/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu stacjonarnego na poziomie I, kursu wyrównawczego na poziomie I i kursu doskonalącego na poziomie II języka angielskiego w I semestrze 2014r. według wymogów STANAG 6001. 2. Kurs obejmuje: -jeden semestr kursu stacjonarnego poziom I, który rozpocznie się od 10 lutego 2014r. do 25 czerwca 2014r. zakończony egzaminem w dniach 26-27 czerwca 2014r.; -jeden semestr kursu wyrównawczego poziom I, który rozpocznie się od 10 lutego 2014r. do 9 maja 2014r. zakończony egzaminem w dniach 12-13 maja 2014r.; -jeden semestr kursu doskonalącego poziom II, który rozpocznie się od 17 lutego 2014r. do 9 maja 2014r. zakończony wewnętrznymi egzaminami sprawdzającymi. 3. Miejsce prowadzenia kursu: -Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku -Jednostka Wojskowa 4395 w Leźnicy Wielkiej 4. Szkoleniem objęte zostaną następujące ilości grup: -JW. 4392 Nowy Glinnik - dwie grupy poziom I w systemie kursu stacjonarnego (29 słuchaczy łącznie); - jedna grupa poziom I w systemie kursu wyrównawczego (9 słuchaczy); - jedna grupa poziom II w systemie kursu doskonalącego (7 słuchaczy); -JW. 4395 Leźnica Wielka - jedna grupa poziom I w systemie kursu stacjonarnego (16 słuchaczy łącznie); - jedna grupa poziom I w systemie kursu wyrównawczego (6 słuchaczy); 5. Wymagana ilość godzin szkoleniowych na kursie stacjonarnym poziom I - 590 godz. lekcyjnych dla każdej grupy przy czym godzina lekcyjna wynosi 45 minut. Na kursie wyrównawczym poziom I - 240 godz. lekcyjnych dla każdej grupy przy czym godzina lekcyjna wynosi 45 minut. Na kursie doskonalącym poziom II - 120 godz. lekcyjnych dla każdej grupy przy czym godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 6. Na kursie stacjonarnym zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w wymiarze do 7 godzin lekcyjnych za wyjątkiem dni świątecznych i wolnych od pracy. Zajęcia będą rozpoczynały się o godzinie 8.00. Dla kursu wyrównawczego zajęcia odbywać się będą zgodnie z rozkładem godzin zawartym w załączniku dołączonym do niniejszej umowy. Dla kursu doskonalącego zajęcia odbywać się będą zgodnie z rozkładem godzin zawartym w załączniku dołączonym do niniejszej umowy. 7. Na kursie wyrównawczym i doskonalącym zajęcia odbywać się będą zgodnie z rozkładem godzin zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający dla celów realizacji kursu zabezpiecza oprócz wyposażonych pomieszczeń pomoce dydaktyczne w postaci: -Szczegółowego Programu Szkolenia I stopnia -dwa podręczniki wiodące (jeden o tematyce ogólnej, drugi o tematyce wojskowej) po jednym komplecie podręczników dla każdego z lektorów -sprzęt audiowizualny -dostęp do kserokopiarki -materiały pomocnicze np. papier 9. Wykonawca zapewnia: -po jednym komplecie podręczników dla każdego z lektorów -plansze/tablice poglądowe -materiały audiowizualne (kaset magnetofonowe, płyty CD) -teksty, podręczniki uzupełniające -opracowane ćwiczenia i testy sprawdzające (w tym o tematyce wojskowej) 10. Kurs prowadzony będzie zgodnie z Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001) - ed. 2009r. które zostaną Wykonawcy dostarczone przez Zamawiającego. 11. Kurs zostanie zakończony egzaminem zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami MON. 12. Inwencja i kreatywność lektorów musi przejawiać się w samodzielnym prowadzeniu zajęć w oparciu o zabezpieczone przez Zamawiającego dwa podręczniki wiodące (jeden o tematyce ogólnej, drugi - wojskowej). 13. Do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni po dwóch lektorów na jedną grupę szkoleniową, którzy zapewnią zrealizowanie programu nauczania zgodnie z wykazem grup przedstawionym w Rozdziale III pkt 4. 14. Każdy z lektorów musi posiadać: -wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjat w zakresie filologii angielskiej; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego; -wiedzę umożliwiającą nauczanie angielskiej terminologii wojskowej w zakresie wymaganym normą STANAG 6001; 15. Zajęcia w grupie szkoleniowej w ciągu dnia prowadzi na przemian dwóch lektorów po 3-4 godziny lekcyjne. 16. Wykonawca powinien posiadać niezbędny potencjał umożliwiający nauczanie języka angielskiego z zakresu frazeologii związanej z wojskowością (frazeologii technicznej języka angielskiego). 17. Lektorzy winni posiadać odpowiednie wykształcenie filologiczne i pedagogiczne dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego jako języka obcego na wszystkich poziomach zaawansowania, z przygotowaniem metodycznym . Ponadto lektorzy powinni legitymować się tytułem doktora, magistra filologii angielskiej, lub licencjata. 18. Obowiązkiem lektora jest przygotowywanie konspektów prowadzonych zajęć. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad pracą lektorów - hospitacja zajęć nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu (odnotowanie odbycia hospitacji w dzienniku lekcyjnym). 20. Wykonawca samodzielnie lub na żądanie Zamawiającego może skierować innego lektora o kwalifikacjach nie niższych niż wymagane przez Zamawiającego, w przypadku: -absencji lektorów prowadzących grupy, -negatywnych opinii osób uprawnionych do kontroli (zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy) co do sposobu nauczania przez danego lektora. 21. Proces dydaktyczny powinien zapewnić słuchaczom wymierne efekty w postaci znajomości języka angielskiego w czterech obowiązujących sprawnościach (słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie) i przygotowanie do egzaminu resortowego zgodnie z Porozumieniem o standaryzacji STANAG 6001..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że przeprowadził kursy języka angielskiego wg wymogów STANAG 6001 (co najmniej jeden) w jednostkach wojskowych lub innych instytucjach MON w okresie ostatnich 3 lat - brane będą pod uwagę kursy - minimum 500 godzin każdy. Do wykazu Wykonawca dołączy dowody/dokumenty potwierdzające, że wykazane kursy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby (minimum 6), które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają odpowiednie przygotowanie potwierdzone kopiami dokumentów potwierdzającymi ich wykształcenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Wykształcenie lektorów - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.