eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101187 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Inowrocław: Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506601-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88100 Inowrocław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 555 250, faks 523 555 233, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Jana Pawła II przy ul. Zygmunta Kurka 16. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Budynek szkoły: parterowy, niepodpiwniczony o dachu dwuspadowym, wybudowany ok. 46-51 lat temu, ściany w części murowane, wewnętrzne drewniane, stropodach konstrukcji drewnianej, dach kryty papą. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy, określone w przedmiarze robót. Pierwszy etap obejmuje remont dachu części zachodniej budynku do murku ogniowego (nad salą gimnastyczną i częściowo salami lekcyjnymi), drugi etap - nad centralną i wschodnią częścią budynku 2. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze: rozebranie pokrycia z papy; rozebranie rynien i obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku, rozbiórka deskowania i izolacji poziomej z płyt wiórowo-cementowych na sucho, wywiezienie gruzu, utylizacja odpadów; 2) założenie izolacji z warstwy folii polietylenowej na sucho; 3) wykonanie izolacji cieplnej z granulatu z wełny szklanej o grubości 20 cm; 4) wykonanie poszycia dachu z płyt wiórowych grubości 22 mm; wycięcie otworów w płytach; 5) montaż kominów wentylacyjnych z PCW o średnicy 100 mm; 6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; 7) wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej na pasach nadrynnowych; 8) pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 9) montaż rynien o średnicy 15 cm; 10) wykonanie obróbek murarskich i blacharskich; 11) montaż rur spustowych; 12) osadzenie okien w połaci dachowej; 13) wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych (obudowa); 14) roboty malarskie 15) wykonanie instalacji odgromowej oraz wentylacyjnej wewnętrznej. 3. Uwaga! Jeżeli w trakcie prowadzonych robót budowlanych zostanie stwierdzone pęknięcie murów pod dachem - należy je przemurować. Celem jest odtworzenie pierwotnego wiązania cegieł, tak aby. zapewnić scalenie rozdzielonych rysami części muru. Po rozebraniu uszkodzonego fragmentu muru, oczyszczeniu z resztek zaprawy i gruzu, zmyciu wodą, ukształtowany otwór w murze wypełnia się cegłami klinkierowymi pełnymi o jednakowych lub zbliżonych wymiarach klasy 35. Przemurowanie należy wykonać ze strzępiami. Rozebrany fragment powinien być zamurowany nie później niż następnego dnia. Do murowania należy użyć gotowych zapraw murarskich z trasem do klinkieru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT198965.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REFIT Justyna Siedlecka, refit@onet.eu, ul.Płocka 71b, 87-800, Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193.561,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193.561,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238.661,92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.