To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101187 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Inowrocław: Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506601-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny
59636900000, ul.
ul. F. D. Roosevelta
36,
88100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 555 250, faks
523 555 233, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.28.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu, instalacji odgromowej i wentylacyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Jana Pawła II przy ul. Zygmunta Kurka 16. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Budynek szkoły: parterowy, niepodpiwniczony o dachu dwuspadowym, wybudowany ok. 46-51 lat temu, ściany w części murowane, wewnętrzne drewniane, stropodach konstrukcji drewnianej, dach kryty papą. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy, określone w przedmiarze robót. Pierwszy etap obejmuje remont dachu części zachodniej budynku do murku ogniowego (nad salą gimnastyczną i częściowo salami lekcyjnymi), drugi etap - nad centralną i wschodnią częścią budynku 2. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze: rozebranie pokrycia z papy; rozebranie rynien i obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku, rozbiórka deskowania i izolacji poziomej z płyt wiórowo-cementowych na sucho, wywiezienie gruzu, utylizacja odpadów; 2) założenie izolacji z warstwy folii polietylenowej na sucho; 3) wykonanie izolacji cieplnej z granulatu z wełny szklanej o grubości 20 cm; 4) wykonanie poszycia dachu z płyt wiórowych grubości 22 mm; wycięcie otworów w płytach; 5) montaż kominów wentylacyjnych z PCW o średnicy 100 mm; 6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; 7) wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej na pasach nadrynnowych; 8) pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 9) montaż rynien o średnicy 15 cm; 10) wykonanie obróbek murarskich i blacharskich; 11) montaż rur spustowych; 12) osadzenie okien w połaci dachowej; 13) wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych (obudowa); 14) roboty malarskie 15) wykonanie instalacji odgromowej oraz wentylacyjnej wewnętrznej. 3. Uwaga! Jeżeli w trakcie prowadzonych robót budowlanych zostanie stwierdzone pęknięcie murów pod dachem - należy je przemurować. Celem jest odtworzenie pierwotnego wiązania cegieł, tak aby. zapewnić scalenie rozdzielonych rysami części muru. Po rozebraniu uszkodzonego fragmentu muru, oczyszczeniu z resztek zaprawy i gruzu, zmyciu wodą, ukształtowany otwór w murze wypełnia się cegłami klinkierowymi pełnymi o jednakowych lub zbliżonych wymiarach klasy 35. Przemurowanie należy wykonać ze strzępiami. Rozebrany fragment powinien być zamurowany nie później niż następnego dnia. Do murowania należy użyć gotowych zapraw murarskich z trasem do klinkieru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT198965.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 193.561,73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.