Kraków: Przebudowa dróg powiatowych nr 2136K relacji Sułoszowa - Kolonia Długa w km 0+000 do 5+300 i nr 2135K relacji Pieskowa Skała - Kolonia Wesoła w km 4+700 wraz z przebudową istniejącego skrzyżowania drogi powiatowej nr 2136K z drogą powiatową nr 1154K na skrzyżowanie z ruchem okrężnym
Numer ogłoszenia: 101144 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 2136K relacji Sułoszowa - Kolonia Długa w km 0+000 do 5+300 i nr 2135K relacji Pieskowa Skała - Kolonia Wesoła w km 4+700 wraz z przebudową istniejącego skrzyżowania drogi powiatowej nr 2136K z drogą powiatową nr 1154K na skrzyżowanie z ruchem okrężnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2136K od drogi wojewódzkiej nr 773 do planowanego w ramach inwestycji ronda na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 1154K, wykonanie nakładki na odcinku drogi powiatowej nr 2136K od ronda do zabudowań oraz wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odtworzeniu ciągów pieszych w km 4+135, km 5+300 (skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2136K oraz 2135K) i km 4+700 (skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2135K i drogi wojewódzkiej nr 794). Zakres inwestycji: ODCINEK OD SKRZYŻOWANIA DROGI POWIATOWEJ NR 2136K Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 773 DO KM 2+632 w km 0+000 - 0+925 - zakres prac obejmuje: - podniesienie parametrów użytkowych drogi (przepustowość, nośność, zwiększenie płynności ruchu) przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 2136K - pełne korytowanie od km 0+000 do km około 0+925 (na długości ok. 925m), obejmująca m.in.: - nową konstrukcję nawierzchni jezdni (szer. 2x2,75m) i remont zjazdów do posesji przyległych, - przebudowę skrzyżowania drogi 2136K z drogą 1154K na skrzyżowania typu małe rondo o Dz=22m w km około 0+790, - budowę chodnika od rejonu skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 773 km około 0+015 do projektowanego skrzyżowania typu rondo km około 0+790 (chodniki łącznej długości ok. 835m), - regulację odwodnienia poprzez budowę wpustów ulicznych (33szt.), sieci kanalizacji deszczowej (długości ok. 250mb) z wylotami, remont rowów przydrożnych, w tym odcinkowe umocnienie rowów elementami betonowymi w rejonie ronda i narzutem kamiennym w rejonie wylotów przykanalików, remont przepustów pod zjazdami, - przebudowę rowów lewostronnych na odcinku od km około 0+092 do km około 0+680 z zastosowaniem koryta żelbetowego (dł. około 585mb), - remont przepustu pod drogą w km około 0+685, zniszczonego przez klęskę żywiołową, - wymianę oprawy istniejącej latarni (1 szt.) oraz budowę nowego oświetlenia w rejonie projektowanego ronda (2 latarnie), - montaż urządzeń brd/oznakowanie poziome i pionowe: - bariery drogowe o łącznej długości ok. 359mb - poręcze dla pieszych o łącznej długości ok. 327mb - oznakowanie poziome w rejonie skrzyżowań, w tym przejście dla pieszych w rejonie projektowanego ronda oraz szklane punktowe elementy odblaskowe w rejonie ronda (157 szt.) - oznakowanie pionowe - znaki drogowe w ilości 18szt. - prace wykończeniowe. w km 0+925 - 2+632 - zakres prac obejmuje: - podniesienie parametrów użytkowych drogi (przepustowość, nośność, zwiększenie płynności ruchu) poprzez remont nawierzchni od km około 0+925 do granicy obrębów Sułoszowa/Wielmoża w km około 2+632 (na długości około 1707m) - frezowanie i wzmocnienie konstrukcji poprzez nakładkę, - remont poboczy - profilowanie i umocnienie destruktem asfaltowym na powierzchni ok. 2900m2, - podczyszczenie i profilowanie rowów w km 0+925 - 2+632 - na długości ok. 1956m, - remont przepustów pod zjazdami - łączna długość przepustów ok. 181mb, - wykonanie przyłączy gazu i kanalizacji - prace wykończeniowe W REJONIE SKRZYŻOWANIA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2136K W KM 4+135 ZAKRES PRAC OBEJMUJE: - odtworzenie ciągów pieszych szer. 1,50m poprzez wykonanie krawężników wraz z utwardzonym poboczem z frezu bitumicznego - długość łączna ok. 175mb - montaż urządzeń brd/oznakowanie poziome i pionowe: - oznakowanie poziome w rejonie skrzyżowania, w tym dwa przejścia dla pieszych, - oznakowanie pionowe - znaki drogowe w ilości 8szt. w tym znak drogowy aktywny - kaseton D-6 przy przejściu dla pieszych, - płytowe progi zwalniające na dojeździe do skrzyżowania (4 szt.). W REJONIE SKRZYŻOWANIA DP 2136K Z 2135K W KM 5+300 ZAKRES PRAC OBEJMUJE: - odtworzenie poboczy szer. 1,0m poprzez profilowanie i umocnienie frezem bitumicznym - długość łączna ok. 170mb - montaż urządzeń brd, oznakowanie poziome i pionowe: - oznakowanie poziome (linie P-4, P-12), - oznakowanie pionowe - znaki drogowe w ilości 9szt. W REJONIE SKRZYŻOWANIA DROGI POWIATOWEJ NR 2135K Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 794 W KM 4+700: - odtworzenie poboczy szer. 1,0m i zjazdów poprzez profilowanie i umocnienie frezem bitumicznym - długość łączna ok. 175mb - montaż urządzeń brd/oznakowanie poziome i pionowe: - oznakowanie poziome (linie P-4, P-12), - oznakowanie pionowe - znaki drogowe w ilości 9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.81.10 - Bariery drogowe 34.92.85.10 - Uliczne słupy oświetleniowe 34.92.85.30 - Latarnie uliczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 80000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi klasy Z lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - załącznik nr 6 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy/ kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 4 do SIWZ, oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp., b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających - ze względu na technologię wykonania niektórych robót - prowadzenie prac budowlanych, c) wystąpienia robót dodatkowych, d) protestów, petycji, listów itp., powodujących konieczność czasowego wstrzymania robót. 2. Dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o okres wynikający z czasu trwania siły wyższej, o której mowa w lit a) lub wystąpienia warunków, o których mowa w lit b)-d), jak również o okres konieczny do usunięcia lub ustąpienia ich skutków. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym: a) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/ Wykonawcy, o których mowa w § 11 umowy, b) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, c) rezygnacji z części robót (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy 4. Przesłanki zmiany umowy nie mogą wynikać z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, jak również muszą być jedynymi okolicznościami uzasadniającymi taką zmianę. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.