eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Budowa drogi gminnej ulica Waryńskiego oraz Dąbrowskiego w Nasielsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101144 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Nasielsk: Budowa drogi gminnej ulica Waryńskiego oraz Dąbrowskiego w Nasielsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504983-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82642-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, krajowy numer identyfikacyjny 52849790913, ul. ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 933 000, faks 236 912 470, e-mail um@nasielsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej ulica Waryńskiego oraz Dąbrowskiego w Nasielsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Waryńskiego i Dąbrowskiego w. Nasielsku. Zakres robót w ul. Waryńskiego obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych 0-31,5, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm AC 16W, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm AC 8S, - ławy pod krawężniki betonowe z oporem, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wymiarach 15*30, - obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - chodnik z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (wjazdy), - wykonanie odwodnienia - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, studzienki ścieków z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym, - wykonanie oznakowania pionowego. Zakres robót w ul. Dąbrowskiego obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych 0-31,5, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm AC 16W, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm AC 8S, - ławy pod krawężniki betonowe z oporem, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wymiarach 15*30, - wykonanie odwodnienia - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, studzienki ścieków z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym, - wykonanie oznakowania pionowego. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, c) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych, d) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, e) utrzymanie prowizorycznych objazdów oraz objazdu na czas trwania robót, f) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, g) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, h) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Zamawiającym, Zarządcami dróg i innych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT380965.18
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu POLHILD I Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski, ofert@polhild.eu, ul. H. Sienkiewicza 13, 05-230, Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401455.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401455.43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401455.43
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.