eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Dostawa, instalacja i uruchomienie stacji monitoringu powietrza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Rymanów: Dostawa, instalacja i uruchomienie stacji monitoringu powietrza
Numer ogłoszenia: 101121 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135966 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie stacji monitoringu powietrza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie stacji monitoringu powietrza. Stacja monitoringu powietrza musi być fabrycznie nowa, rok produkcji 2016, nie może być prototypem oraz musi spełniać wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Tom III SIWZ. Wykonawca zainstaluje i uruchomi przedmiot zamówienia we wskazanej i przygotowanej przez Zamawiającego lokalizacji. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne i części zamienne wymieniane przy wymaganych przez producenta przeglądach okresowych zapewniając funkcjonowanie stacji przez okres 24 miesięcy. Wykonawca przeszkoli 4 osoby w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń pomiarowych - szkolenie co najmniej 8 h. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności; posiadać oznakowanie CE i muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Cechy techniczne i jakościowe urządzeń muszą być zgodne z zasadniczymi wymaganiami, które powinien spełniać wyrób wprowadzany do obrotu w celu wyeliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników oraz mienia, a także zagrożeń dla środowiska (Ustawa z dn.30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - tekst jednolity Dz.U.2010 nr 138 poz.935 z późniejszymi zmianami). System zbierania danych umożliwiający obsługę zainstalowanych analizatorów pyłu, pobornika pyłu oraz stacji meteorologicznej. System musi być kompatybilny z systemem Enviro firmy DACSystem pracującym w WIOŚ Rzeszów. Wszelkie prace podłączeniowe do mediów Wykonawca wykona we własnym zakresie wykorzystując własne narzędzia i materiały w obecności Zamawiającego. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. W przypadku gdy w SIWZ występują wskazania norm, aprobat lub systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego dokumentu. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.32.00 - Sprzęt do pomiaru emisji 39.84.00.00 - 39.84.00.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Envimet Services Sp. z o.o., ul. Balicka 255, 30-198 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 335622,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 284702,29

  • Oferta z najniższą ceną: 284702,29 / Oferta z najwyższą ceną: 284702,29

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.