To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101118 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Lubawa: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubawa, jednostek podległych oraz Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77930-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79730-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Gmina Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, tel. (89) 645-54-10, faks (89) 645-54-15, NIP: 744-16-60-835, REGON: 510742882, strona internetowa: www.bip.gminalubawa.pl; oraz jednostki podległe
a) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Złotowie
b) Szkoła Podstawowa w Tuszewie
c) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rożentalu
d) Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach
e) Zespół Szkół w Kazanicach
f) Zespół Szkół w Prątnicy
g) Zespół Szkół w Sampławie;
Osoba do kontaktów: Łukasz Zieliński, tel. (89) 645-54-42
2) Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o., Łążyn 22, 14-260 Lubawa, tel.(89) 645 12 80 faks (89) 645 12 80, NIP: 744-18-09-177,
REGON: 281431558, strona internetowa: www.zk-lubawa.4bip.pl; Osoba do kontaktów: Adam Marchlewski, tel. (89) 645-12-80
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawa, krajowy numer identyfikacyjny
51074288200000, ul.
Fijewo
73,
14260
Lubawa, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 455 410, faks
896 455 415, e-mail
przetargi@gminalubawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminalubawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz poniższych jednostek zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy: a) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Złotowie b) Szkoła Podstawowa w Tuszewie c) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rożentalu d) Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach e) Zespół Szkół w Kazanicach f) Zespół Szkół w Prątnicy g) Zespół Szkół w Sampławie h) Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o. Gmina Lubawa zawarła umowę we własnym imieniu oraz w imieniu jednostek organizacyjnych wymienionych w lit. a) - g). Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o. zawarł umowę we własnym imieniu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubawa, jednostek podległych oraz Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKIZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 09.30.00.00-2 3.3. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. 3.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz poniższych jednostek zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy: 3.4.1. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Złotowie 3.4.2. Szkoła Podstawowa w Tuszewie 3.4.3. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rożentalu 3.4.4. Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach 3.4.5. Zespół Szkół w Kazanicach 3.4.6. Zespół Szkół w Prątnicy 3.4.7. Zespół Szkół w Sampławie 3.4.8. Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o. 3.5. Gmina Lubawa zawrze umowę we własnym imieniu oraz w imieniu jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt 3.4.1 - 3.4.7. Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o. zawrze umowę we własnym imieniu i będzie zarówno nabywcą jak i płatnikiem/ odbiorcą. W przypadku Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o. faktury należy wystawiać na: Zakład Komunalny Gminy Lubawa Sp. z o.o., Łążyn 22, 14-260 Lubawa, NIP: 744-180-91-77. W przypadku Gminy Lubawa oraz jednostek wymienionych w pkt 3.4.1 - 3.4.7 nabywcą będzie: Gmina Wiejska Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, NIP: 744-16-60-835 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki: 3.5.1. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Złotowie, Złotowo 66, 14-260 Lubawa 3.5.2. Szkoła Podstawowa w Tuszewie, Tuszewo 24, 14-260 Lubawa 3.5.3. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rożentalu, Rożental 140A, 14-229 Rożental 3.5.4. Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach, Grabowo 116, 14-229 Rożental 3.5.5. Zespół Szkół w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental 3.5.6. Zespół Szkół w Prątnicy, Prątnica 9, 14-260 Lubawa 3.5.7. Zespół Szkół w Sampławie, Sampława 4, 14-260 Lubawa 3.6. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2019 r. wynosi 2 570 220,00 kWh. Podana ilość energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej tej wielkości. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg ceny wynikającej ze złożonej oferty. 3.7. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 3.8. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy 3.9. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENEA S.A. (dla Gminy Lubawa oraz jednostek wymienionych w pkt 3.4.1 - 3.4.7) oraz GOEE ENERGIA Sp. z o.o. (dla pkt 3.4.8). Szczegółowe informacje zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT551826.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 656932.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.