eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/04-2012/DOP-a)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Lublin: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a)
Numer ogłoszenia: 101117 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32299 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzewczą oraz elektronicznymi regulatorami szybkości mieszania i temperatury - 1 szt.; Zadanie 2: dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.; Zadanie 3: dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.; Zadanie 4: dostawa regulatorów masowego przepływu gazów - 4 szt.; Zadanie 5: dostawa notebooka - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2011 roku, nieużywany w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowany na konferencjach lub imprezach targowych. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja będzie udzielona na okres: w Części 1 zamówienia: minimum 12 miesięcy; w Części 2 zamówienia: minimum 24 miesiące; w Części 3 zamówienia: minimum 12 miesięcy; w Części 4 zamówienia: minimum 36 miesięcy; w Części 5 zamówienia: minimum 36 miesięcy. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji: czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem nastąpi: w Części 1 zamówienia: w ciągu dwóch dni; w Części 2 zamówienia: w ciągu dwóch dni; w Części 3 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 4 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 5 zamówienia: w ciągu dwóch dni. Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. c) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 60 miesięcy od daty zakończenia gwarancji. Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem nastąpi: w Części 1 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 2 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 3 zamówienia: w ciągu pięciu dni; w Części 4 zamówienia: w ciągu pięciu dni; w Części 5 zamówienia: w ciągu trzech dni. Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie współfinansowane z European Commission - Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking w ramach projektu Development of an Internal Reforming Alcohol High Temperature PEM Fuel Cell Stack - IRAFC Opracowanie baterii wysokotemperaturowych ogniw paliwowych PEM z wewnętrznym reformingiem alkoholi realizowanego na podstawie umowy Nr Joint Technology Initiatives - Collaborative project No 245202 Seventh Framework Programme of the European Communities for Research, Technological Development.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzewczą oraz elektronicznymi regulatorami szybkości mieszania i temperatury - 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IKA POL Wojciech Byrski, ul. Przy Bażantarni 4/6, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2644,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2644,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2995,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METTLER-TOLEDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17999,82

  • Oferta z najniższą ceną: 17999,82 / Oferta z najwyższą ceną: 24969,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aparatura Medyczna i Laboratoryjna AMEX Export Import Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. J.J. Rostafińskich 4, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11229,90

  • Oferta z najniższą ceną: 11229,90 / Oferta z najwyższą ceną: 11229,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa regulatorów masowego przepływu gazów - 4 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZACH METALCHEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chorzowska 44C, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33210,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa notebooka - 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams Spółka jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7371,39

  • Oferta z najniższą ceną: 7371,39 / Oferta z najwyższą ceną: 8757,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.