eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubianka › UDZIELENIE KREDYTU GMINIE ŁUBIANKA W WYSOKOŚCI 658.855,00 ZŁ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Łubianka: UDZIELENIE KREDYTU GMINIE ŁUBIANKA W WYSOKOŚCI 658.855,00 ZŁ
Numer ogłoszenia: 1010 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365758 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka, Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, woj. , tel. 056 6788217, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU GMINIE ŁUBIANKA W WYSOKOŚCI 658.855,00 ZŁ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w wysokości 658.855,00 zł. 2. Kredyt wraz z odsetkami spłacony będzie do 31.12.2026 r. 3. Spłaty kredytu dokonywane będą w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. Jeżeli data spłaty przypada na dzień wolny od pracy za termin spłaty uznaje się poprzedzający dzień roboczy przed dniem wolnym od pracy. 4. Spłaty odsetek dokonywane będą w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. Jeżeli data spłaty przypada na dzień wolny od pracy za termin spłaty uznaje się poprzedzający dzień roboczy przed dniem wolnym od pracy. 5. Zamawiający spłaci kredyt w kolejnych latach w następujących wielkościach: rok 2014 - 0 zł rok 2015 - 24.000,00 zł (12 rat x 2.000,00 zł) rok 2016 - 24.000,00 zł (12 rat x 2.000,00 zł) rok 2017 - 40.000,00 zł (11 rat x 3.330,00 zł + 1 rata x 3.370,00 zł) rok 2018 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2019 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2020 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2021 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2022 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2023 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2024 - 60.000,00 zł (12 rat x 5,000,00 zł) rok 2025 - 75.000,00 zł (12 rat x 6.250,00 zł) rok 2026 - 75.855,00 zł (11 rat x 6.250,00 zł + 1 rata x 7.105,00 zł) 6. Karencja w spłacie kredytu do dnia 30.01.2015 r. 7. Zamawiający nie wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek. 8. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Łubianka do dnia 10.12.2014 r. godz. 12.00. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wielkości oprocentowania na jakie gotów jest udzielić kredytu (sposób ustalenia stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego będzie ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca powiększoną o stałą marżę banku) oraz przedstawi płatności kredytu wraz z odsetkami za okres: - od 10.12.2014 r. do 31.12.2026 r. dla kwoty - 658.855,00 zł 10. Dla porównywalności ofert oprocentowanie kredytu - cenę, należy ustalić w oparciu o WIBOR 1M obowiązujący w dniu 04.11.2014 r. powiększony o marżę banku) 11. Wykonawca przedstawi zestawienie niezbędnych dokumentów wymaganych od Zamawiającego do podpisania umowy. 12. Wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0 %. 13. Wykonawca naliczał będzie odsetki od dnia przekazania kredytu na rachunek gminy. 14. Kredyt zaciągnięty zostanie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych tj. finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Toruniu, ul. Lelewela 33, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156935,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156935,61

  • Oferta z najniższą ceną: 156935,61 / Oferta z najwyższą ceną: 156935,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.