To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101096 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515616-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.354.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w artykułów biurowych: 1 Blok szkolny - listowy format A4, w kratkę - 50 szt. 2 Blok szkolny - listowy format A5, w kratkę - 50 szt. 3 Brulion A4, 96 kartek w kratkę, szyty - 60 szt. 4 Brulion A5, 96 kartek w kratkę - 100 szt. 5 Cienkopis kolor tuszu czarny - 200 szt. 6 Cienkopis kolor tuszu czerwony - 200 szt. 7 Cienkopis kolor tuszu zielony - 200 szt. 8 Cienkopis kolor tuszu niebieski - 200 szt. 9 Klip do papieru 32 mm - 50 op. 10 Klip do papieru 51 mm - 100 op. 11 Długopis na sprężynce z samoprzylepną podstawą - 50 szt. 12 Długopis: przeźroczysta obudowa pozwalająca na kontrolę poziomu tuszu - 1000 szt. 13 Dziennik korespondencyjny, format A4, 96 kart - 50 szt. 14 Dziennik korespondencyjny, format A4, 192 karty - 100 szt. 15 Dziurkacz metalowy . Dziurkuje min. 20 kartek. - 100 szt. 16 Gumki recepturki rozmiar 50 mm w opak. 1 kg - 10 kg 17 Gumka ołówkowa biała, - 200 szt. 18 Grzbiety do bindowania szerokość "8" op. 100 szt. - 5 op. 19 Grzbiety do bindowania szerokość "10" op. 100 szt. - 5 op. 20 Grzbiety do bindowania szerokość "12,5" op. 100 szt. - 10 op. 21 Grzbiety do bindowania szerokość "14" op. 100 szt. - 5 op. 22 Okładki do bindowania A4 wykonane z folii bezbarwnej, przeźroczystej - 30 op. 23 Okładki do bindowania A4 wykonane z kartonu, dwustronnie kolorowe - 30 op. 24 Karteczki samoprzylepne 7,5 x 7,5 cm, bloczki po 100 kartek - 500 szt. 25 Klej introligatorski CR w tubach, co najmniej 75 g. - 150 szt. 26 Klej w sztyfcie w opakowaniach, co najmniej 20 g. - 500 szt. 27 Korektor w płynie, w okrągłym piórze, w opak. o poj. min. 7 ml. - 200 szt. 28 Korektor w płynie, opakowanie o pojemności 20 ml., z gąbeczką do rozprowadzania fluidu - 100 szt. 29 Kostka kolorowa 8,5 x 8,5 cm wkład do pojemnika - 200 szt. 30 Koszulki groszkowe A4 wykonane z folii PP, otwierane od góry, A4, multiperforowane -100 op. 31 Linijka długość 30 cm, wykonana z wytrzymałego polistyrenu, przeźroczysta - 50 op. 32 Marker do opisywania płyt CD/DVD, tusz niezmywalny o neutralnym zapachu, nieścieralny i wodoodporny po wyschnięciu, grubość linii pisania 0,5 - 1,0 mm; tusz w kolorze czarnym - 50 szt. 33 Marker olejowy, wodoodporny, szybkoschnący, niezmywalny, do pisania na wszystkich powierzchniach grubość linii pisania 2 - 3 mm, tusz w kolorze czarnym - 50 szt. 34 Marker permanentny igłowy grubość linii pisania 0,4 - 0,5 , wodoodporny, nieścieralny, kolor tuszu czarny - 50 szt. 35 Nożyczki ze stali nierdzewnej o długości min. 175 mm, - 50 szt. 36 Ofertówki sztywne format A4 - 50 op. 37 Ołówki odporne na złamanie, z gumką , twardość HB - 400 szt. 38 Pinezki tablicowe z plastikową główką op. o pojemności 30 szt. - 30 op. 39 Pojemnik plastikowy z wkładem kolorowym 8,5 x 8,5 x 8,5 cm - 50 szt. 40 Pojemnik magnetyczny ze spinaczami o długości 28 mm. - 50 szt. 41 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm, - 350 szt. 42 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm, - 1600 szt. 43 Skoroszyt zawieszany, wykonany z folii polipropylenowej op. 20 szt. - 100 op. 44 Skorowidz A4, 96 kartek w kratkę, szyty, oprawa twarda sztuka - 10 szt. 45 Spinacze metalowe owalne, o długości 28 mm, w opakowaniu 100 szt. - 500 op. 46 Spinacze metalowe owalne, o długości 50 mm, w opakowaniu 100 szt. - 300 op. 47 Sznurek dratwa na szpuli 0,5 kg - 50 szt. 48 Sznurek konopny na szpuli 0,5 kg - 30 szt. 49 Szuflady organizery na biurko do przechowywania dokumentów formatu A4, - 50 szt. 50 Taśma klejąca, jednostronna - 500 szt. 51 Taśma pakowa, brązowa. - 200 szt. 52 Teczka skrzydłowa na dokumenty formatu A4, zapinana na 2 rzepy, - 20 szt. 53 Teczka do przechowywania dokumentów formatu A4, wyposażona w plastikową rączkę - 20 szt. 54 Teczka z klipem -sztywna podkładka do pisania, format A4. - 10 szt. 55 Teczka do podpisu wykonana ze sztywnej tektury powleczonej okleiną, 15 przegródek - 30 szt. 56 Teczka biurowa do dokumentów formatu A4, wykonana z preszpanu o gramaturze min. 390 g/m2 - 150 szt. 57 Temperówki pojedyńcze w obudowie metalowej, stalowe ostrze mocowane wkrętem z obudową - 100 szt. 58 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czarny - 50 szt. 59 Tusz do stempli uniwersalny, wodny, opak. o pojemn. 25 ml. kolor czerwony - 100 szt. 60 Zakładki indeksujące w bloczku 4 kolory po 50 kartek, rozmiar 20 x 50 mm - 400 szt. 61 Zakreślacze z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody, ze ściętą końcówką - 700 szt. 62 Zeszyt A5, 60 kartek w kratkę - 100 szt. 63 Zszywacz cały wykonany z metalu do zszywek 24/6 zszywający jednorazowo min. 20 kartek - 100 szt. 64 Zszywacz mocny, mechanizm wykonany z metalu, zszywający jednorazowo min. 80 kartek - 5 szt. 65 Zszywki metalowe 24/6, w opakowaniu 1000 szt. - 1000 op. 66 Zszywki metalowe 23/10, w opakowaniu 1000 szt. - 30 op.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30192000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42453.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 23964.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.