Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Tychy: Druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy w latach 2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 101094 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Śródmieście" Sp. z o.o. , ul. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, faks 32 325 72 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.srodmiescie.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy w latach 2016 - 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Druku Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy o następujących parametrach: a)format gazety: zbliżony do A3, b)w pełnym kolorze, c)papier: biały gazetowy o gramaturze od 45g/m2 o stałych, utrzymanych parametrach jakościowych, d)format wyjściowy składu - pliki pdf przygotowane w oparciu o specyfikację druku odpowiednią dla drukarni wykonawcy (wykonawca zobowiązany jest dostarczyć specyfikację druku), e)nakład - 10 000 do 30 000 tygodniowo (dokładną ilość będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną Wykonawcy zamówieniu), f)objętość - stron od 16 do 28 (dokładną liczbę stron będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną Wykonawcy zamówieniu). Wykonawca zobowiązany jest utrzymać parametry jakościowe druku spełniające kryteria określone w pkt 16.3 SIWZ Parametry techniczne druku nie gorsze niż testowy egzemplarz Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy złożony w ofercie. Druk musi być wykonywany na sprzęcie, który nie może być starszy niż 15 lat. Wykonawca zobowiązany jest również - jeśli takie zamówienie zostanie złożone - do umieszczania w dostarczanych egzemplarzach Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy insertów dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy inserty, które mają być dołączone do Tygodnika w terminie do godziny 18:00 w dniu druku do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, znajdującego się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. Druk Tygodnika odbywać się będzie co tydzień, w poniedziałek. Wyjątkiem są sytuacje, gdy wtorek jest dniem świątecznym - wtedy druk tygodnika będzie odbywał się w niedzielę lub wtorek - zgodnie z ustalonym przez Wydawcę harmonogramem. Druk tygodnika odbywa się co tydzień, chyba że Wydawca zdecyduje o połączeniu dwóch kolejnych wydań Tygodnika. Zamawiający prześle pliki do drukarni w okresie realizacji zamówienia w dniu poprzedzającym datę wydania, nie wcześniej niż o godz. 18:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z insertami w dniu druku, nie później niż o godzinie 23:30 do miejsca oddalonego nie dalej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. Do momentu odbioru egzemplarzy Tygodnika przez Zamawiającego, odpowiedzialność za przedmiot dostawy ponosi Wykonawca. Ceny wskazane przez wykonawcę w ofercie są stałe przez cały okres wykonywania umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykonanie conajmniej jednej usługi (lub powtarzających się usług świadczonych na rzecz jednego podmiotu) świadczonej przez okres minimum 12 miesięcy o wartości minimum 130.000,00 zł polegającej na druku tygodnika lub gazety w kolorze o nakładzie minimum 10.000 sztuk
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymaga się dysponowaniem maszyną drukarską umożliwiającą druk tygodnika o wskazanych przez Zamawiającego parametrach jakościowych nie starszą niż 15 lat, na której będzie wykonywany druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. - 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametry techniczne druku - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodmiescie.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śródmieście Sp. z o.o.
al. Marszałka Piłsudskiego 12
43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Spółki Śródmieście Sp. z o.o. al. Marszałka Piłsudskiego 12 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/6 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. de Gaulle'a 28/10 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Modernizacja zadaszeń i dachów pasaży Tyskich Hal Targowych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Dowóz uczniów do szkół - rok szkolny 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
- Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.