eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych niezbędnych do realizacji zadań Gminy Nowa Ruda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Nowa Ruda: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych niezbędnych do realizacji zadań Gminy Nowa Ruda
Numer ogłoszenia: 101086 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, fax (074) 872-50-83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych niezbędnych do realizacji zadań Gminy Nowa Ruda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na zlecenie Gminy Nowa Ruda usług geodezyjno - kartograficznych w następującym zakresie : 1) Podział działki nierolnej w przypadku, gdy działka ma granice prawne, które były zamierzone na osnowę geodezyjną (podział na dwie działki, za każdą następną działkę) - w pełnym zakresie prac łącznie z aktualizacją ewidencji gruntów, okazaniem granic w terenie - w ilości 10 podziałów, 2) Podział działki nierolnej w przypadku braku granic prawnych, które nie były zamierzone na osnowę geodezyjną (podział na dwie działki, za każdą następną działkę) - w pełnym zakresie prac jak w pkt.1) - w ilości 4 podziałów, 3) Podział działki rolnej w przypadku, gdy działka ma granice prawne, które były zamierzone na osnowę geodezyjną (podział na dwie działki, za każdą następną działkę) - w pełnym zakresie prac jak w pkt.1) - w ilości 4 podziałów, 4) Podział działki rolnej w przypadku braku granic prawnych, które nie były zamierzone na osnowę geodezyjną (podział na dwie działki, za każdą następną działkę) - w pełnym zakresie prac jak w pkt.1) - w ilości 2 podziałów, 5) Okazanie granic działki na odrębne zlecenie (za pierwszy punkt, za każdy następny punkt graniczny) - w przypadku zlecenia obejmującego wyłącznie okazanie granic działki w terenie - w ilości 16 okazań, 6) Pomiar sytuacyjny działki (tereny niezabudowane - rolne, tereny zabudowane - zabudowa luźna, tereny zabudowane - zabudowa wieloulicowa) - w pełnym zakresie prac niezbędnych do ustalenia aktualnej powierzchni działki łącznie z aktualizacją ewidencji gruntów - w ilości 20 pomiarów, 7) Rozgraniczenie nieruchomości (do 4 punktów granicznych, za każdy następny punkt graniczny) - w ilości 15 rozgraniczeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 09.07.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sadowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ ) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych określonych w art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 roku Nr 240, poz.2027 - z późniejszymi zmianami), - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ ), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 4 do SIWZ), - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.