Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Kraków: Dostawa 51 sztuk tabletów i 1 sztuki komputera przenośnego dla Zakładu Diagnostyki Medycznej UJ CM, 1 sztuki monitora dotykowego dla Instytutu Pielęgniarstwa
i Położnictwa WNoZ UJ CM oraz 1 sztuki kserokopiarki dla Katedry Mikrobiologii UJ CM.
Nr sprawy: DZP/CM/242/3-61/ZP/13
Numer ogłoszenia: 101077 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 51 sztuk tabletów i 1 sztuki komputera przenośnego dla Zakładu Diagnostyki Medycznej UJ CM, 1 sztuki monitora dotykowego dla Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa WNoZ UJ CM oraz 1 sztuki kserokopiarki dla Katedry Mikrobiologii UJ CM. Nr sprawy: DZP/CM/242/3-61/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 51 sztuk tabletów i 1 sztuki komputera przenośnego dla Zakładu Diagnostyki Medycznej UJ CM, 1 sztuki monitora dotykowego dla Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa WNoZ UJ CM oraz 1 sztuki kserokopiarki dla Katedry Mikrobiologii UJ CM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - Konfiguracje, minimalne parametry i warunki wymagane Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013r. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - dotyczy kserokopiarki.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega, że wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu komputerowego z 0% stawką VAT - dotyczy monitora dotykowego. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z pkt. 3.4 SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków oraz Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa WNoZ, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków - w zakresie części I przedmiotu zamówienia Dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Katedry Mikrobiologii UJ CM, ul. Czysta 18, 31-121 Kraków - w zakresie części I I przedmiotu zamówienia Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ. Opis części przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na cz. I, na cz. II lub na obie części razem. Część I przedmiotu zamówienia tj. dostawa tabletów, komputera przenośnego i monitora dotykowego: Tablet T1 - 50 szt.,Tablet ze stacją dokującą T2 - 1 szt.,Komputer przenośny - 1 szt., Monitor dotykowy - 1 szt. Konfiguracje i parametry techniczne części II przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2b do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia tj. dostawa i uruchomienie kserokopiarki: Kserokopiarka - 1 szt. konfiguracje i parametry techniczne części II przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2b do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20 , 31 - 531 Kraków, pok. 244..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20 , 31 - 531 Kraków, pok. 244..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tabletów, komputera przenośnego i monitora dotykowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013r. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega, że wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu komputerowego z 0% stawką VAT - dotyczy monitora dotykowego. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Zakładu Dydaktyki Medycznej UJ CM, ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków oraz Instytutu Pielęgniarstwa i Położnictwa WNoZ, ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków - w zakresie części I przedmiotu zamówienia Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2a. Część I przedmiotu zamówienia tj. dostawa tabletów, komputera przenośnego i monitora dotykowego: Tablet T1 - 50 szt., Tablet ze stacją dokującą T2 - 1 szt., Komputer przenośny - 1 szt. Monitor dotykowy - 1 szt., Konfiguracje i parametry techniczne części I przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i uruchomienie kserokopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2b do SIWZ - Konfiguracje, minimalne parametry i warunki wymagane Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013r. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - dotyczy kserokopiarki. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dostawę i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Katedry Mikrobiologii UJ CM, ul. Czysta 18, 31-121 Kraków - w zakresie części II przedmiotu zamówienia, Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2b do SIWZ.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2b do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia tj. dostawa i uruchomienie kserokopiarki: Kserokopiarka - 1 szt.Konfiguracje i parametry techniczne części II przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.