Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Supraśl: II etap termomodernizacji oraz wymiany pokrycia dachowego budynku zab.Domu Jansena - Internatu Liceum Plastycznego im. Artura Grottgera w Supraślu
Numer ogłoszenia: 101071 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Plastyczne im. Artura Grottgera w Supraślu, pl. Kościuszki 1, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7183216, fax 085 7183216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastyksuprasl.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap termomodernizacji oraz wymiany pokrycia dachowego budynku zab.Domu Jansena - Internatu Liceum Plastycznego im. Artura Grottgera w Supraślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziany zakres prac: 1.Roboty remontowe i renowacyjne dachu (naprawa konstrukcji dachu i lukarn, ocieplenie poddasza wełną mineralną, wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej i obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej, naprawa kominów), 2. Wymiana pozostałej stolarki okiennej i wymiana drzwi zewnętrznych, 3.Elewacja (ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian piwnic, fundamentów i cokołów; malowanie - kolorystyka), 4. Rusztowania 5. Roboty ziemne, wymiana opaski betonowej na opaskę z kamienia narzutowego i naprawa drenażu (kamień narzutowy na opaskę powierzony przez Zamawiajacego) Szczegółowy opis zadania na podstawie Projektów budowlanych tj.Projektu termomodernizacji i kolorystyki budynku Internatu Domu Jansena w Supraślu (I i II etap) oraz Ekspertyzy Likwidacja przyczyn zawilgocenia i zagrzybienia murów ścian w zabytkowym Domu Jansena w Supraślu; Pozwolenia Pod. Woj. Konserwatora Zabytków i Pozwolenia na budowę oraz przedmiarów robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.07 - 45.45.30.07 45.32.40.04 - 45.32.40.04 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium kwocie 5000 złotych (słownie zł: pięć tysięcy). Wadium należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto NBP O/Okręgowy Białystok numer 13101010490019771391200000 przed data otwarcia ofert (załączyć dowód wpłaty do oferty)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy, a w szczególności w zakresie warunków wykazanych w art.22 ust.1 pkt 2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1. Prowadzi działalność w zakresie prac budowlano- konserwatorskich a w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlano-konserwatorskie budynków zabytkowych; 2.Posiada wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny jak również kadrę z uprawnieniami do wykonania zadania: -co najmniej jedna osoba jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiada kwalifikacje do nadzorowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub odbył, co najmniej 2-letnia praktykę przy zabytkach nieruchomych, 3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia odrębnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 5. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. 6. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg Załącznika nr 1 do SIWZ) powyższe oraz wskazać wg Załącznika nr 4 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazw (firm) proponowanych Podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Z 2004 r., Nr 19, poz.177 z późn. zm.) - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiarygodność ekonomiczna i techniczna oferenta - 10
- 3. Doświadczwenie oferetaw wykonawstwie prac budowlanych w zabytkach tj.wykaz prac wykonanych w ostatnich 2-ch latach i przygotowanie fachowe i techniczn - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastyksuprasl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Plastyczne im. Artura Grottgera w Supraślu 16-030 Supraśl Plac Kościuszki 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Liceum Plastycznym im. Artura Grottgera w Supraślu ul. Plac Kościuszki 1-kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.