eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowań w ramach projektu Małymi stópkami w wielki świat - uruchomienie nowych oddziałów i zajęcia dodatkowe dla dzieci w radomskich przedszkolach w latach 2010 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowań w ramach projektu Małymi stópkami w wielki świat - uruchomienie nowych oddziałów i zajęcia dodatkowe dla dzieci w radomskich przedszkolach w latach 2010 - 2013
Numer ogłoszenia: 101067 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60977 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowań w ramach projektu Małymi stópkami w wielki świat - uruchomienie nowych oddziałów i zajęcia dodatkowe dla dzieci w radomskich przedszkolach w latach 2010 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań w ramach projektu Małymi stópkami w wielki świat - uruchomienie nowych oddziałów i zajęcia dodatkowe dla dzieci w radomskich przedszkolach w latach 2010 - 2013. Zamówienie podzielone jest na 5 części. I część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań - programy multimedialne do nauki języka angielskiego. II część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań - kompleksowe multimedialne oprogramowanie do diagnozy i terapii logopedycznej. III część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań - program logopedyczny - logopedyczne zabawy. IV część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań - program do nagrywania muzyki. V część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań - program echo korektor. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Na każdą część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający w ramach jednego postępowania będzie dokonywał oceny i wyboru ofert oddzielnie dla każdej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane z dofinansowania w ramach projektu: Małymi stópkami w wielki świat - uruchomienie nowych oddziałów i zajęcia dodatkowe dla dzieci w radomskich przedszkolach w latach 2010 - 2013 (nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-14-003/10-00) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w syste.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część pierwsza zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR P. Kryst, R. Witon spółka jawna, ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7908,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8262,87

  • Oferta z najniższą ceną: 8262,87 / Oferta z najwyższą ceną: 12680,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część druga zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR P. Kryst, R. Witon spółka jawna, ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38852,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45048,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część trzecia zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR P. Kryst, R. Witon, spółka jawna, ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1907,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część czwarta zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKR P.Kryst, R.Witon, spółka jawna, ul. Kleczewska 80, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1183,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1367,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1367,4

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część piąta zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp. zo.o. sp.k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1296,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1404,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1404,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1722,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.