eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt. Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Szczecin: Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt. Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 101059 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175288 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt. Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej 2. Kod CPV 80 0000000 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.07.2013r. (szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym). 4. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia z obsługi komputera dla maksymalnie 30 osób w wymiarze 20 godzin, 5 spotkań x 4 godziny. Program szkolenia obejmować musi następujące moduły: Moduł 1. Podstawy 6 godzin 1. Zasady bezpiecznej oraz higienicznej pracy z komputerem 2. Budowa zestawu komputerowego; klawiatura oraz mysz 3. Podstawowe zasady pisania na klawiaturze 4. Wprowadzenie do środowiska Windows - uruchamianie i prawidłowe wyłączanie komputera, pulpit, ikony, przegląd programów za pomocą przycisku START 5. Pliki i foldery- tworzenie, kopiowanie, przenoszenie, wklejanie, zapisywanie, usuwanie, zmiana nazwy 6. Praca z programem graficznym Paint Moduł 2. Podstawy pracy z edytorem tekstu MS Word 6 godzin 1. Pisanie oraz formatowanie tekstu 2. Wstawianie numeracji stron 3. Tabela: wstawianie, usuwanie, scalanie 4. Obraz: wstawianie, usuwanie 5. Zapisywanie i drukowanie dokumentu Moduł 3. Wykorzystanie Internetu 8 godzin 1. Wprowadzenie do Internetu 2. Omówienie oraz obsługa przeglądarek internetowych 3. Zasady wprowadzania adresów internetowych 4. Wyszukiwanie informacji w Internecie - grafika oraz tekst, kopiowanie tekstu do edytora, zapisywanie obrazów z sieci w folderze 5. Poczta elektroniczna - zakładanie i obsługa konta, pisanie listu, dodawanie załącznika, wysyłanie oraz odbieranie poczty 6. Edukacja i rozrywka w sieci - encyklopedia Wikipedia, portale z grami, portale z przepisami kulinarnymi Razem 20 godzin 5. Zajęcia mają odbywać się w centrum miasta Szczecina. 6. Zajęcia powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. 7. Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać oddzielne stanowisko do nauki dla maksymalnie dwóch osób (stanowisko musi być wyposażone w stolik, krzesła, komputer). Lokal musi mieć zaplecze sanitarne. Wykonawca musi zapewnić sprzęt oraz materiały o odpowiedniej jakości, ilości i standardzie do prawidłowego prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia. 8. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie zawodowe związane z modułami programu szkolenia. 9. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną oraz metodą e-learningu itp. 10. Każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia, na własność materiały dydaktyczne takie jak notatnik, długopis, skrypty, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. 11. W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom serwis kawowy (kawa, herbata, napoje chłodzące, ciastka). 12. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z bezpieczeństwem i higieną pracy w trakcie trwania szkolenia. 13. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziom zadowolenia z odbytego szkolenia, oraz wystawi zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu 14. Wykonawca dokona wizualizacji dokumentacji związanej z realizacją usługi z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego (Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pilotażowe wdrożenie pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowane w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEB Edukacja Sp. z o.o.,, Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.