eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Bartoszyce: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 101048 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Batroszycki , ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89762 17 20, faks 0-89 762 53 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Bartoszyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu, których wykaz stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji w okresie od 01.08.2016 r. do 31.07.2021 r. Zakres zamówienia obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji: możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez opłat i prowizji; otwarcie, prowadzenie rachunków walutowych dla każdej jednostki powiatu, która zgłosi zapotrzebowanie, bez opłat i prowizji; oprocentowanie środków na rachunkach Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID ON z miesiąca poprzedzającego oraz marży, określonej w złożonej przez Bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID ON, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID ON albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID ON. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych; potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez opłat i prowizji; przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem Powiatu) bez opłat i prowizji; realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej lub papierowej na następujących zasadach: tworzenie płatności na co najmniej dwie sesje dziennie ELIXIR; tworzenie płatności na co najmniej dwie sesje SORBNET; przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji; przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15 muszą być zrealizowane w tym samym dniu roboczym; przelewy przychodzące z innego Banku złożone do godziny 15 muszą być zrealizowane w tym samym dniu roboczym bez opłat i prowizji; potwierdzanie, bez opłat i prowizji: wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej (z możliwością wydruku) lub w formie papierowej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia; wydawanie blankietów czekowych lub obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, bez opłat i prowizji; udzielenie Zamawiającemu w każdym roku kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Bartoszyckiego z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M przyjętą na dzień 21.04.2016r. po godz. 11.00 , skorygowaną (powiększoną) o marżę banku stałą w okresie związania umową, bez opłat i prowizji. Zmiana (aktualizacji) stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczenia odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w 1miesięcznych okresach obrachunkowych, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokości stawek WIBOR 3M z miesiąca poprzedzającego. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego faksem; wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu Bartoszyckiego, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich ww rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich ww rachunków w ramach dostępnych środków, wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, możliwość eksportu importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie np. .odt lub .doc pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób, generowanie wydruk wyciągów nie wymagających stempla bankowego, potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu z rachunku lokaty w postaci elektronicznej, przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, umożliwienie Skarbnikowi Powiatu dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu; nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji, umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, zapewnienie wsparcia informatycznego. W razie awarii programu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii oprogramowania ustala się na 2 godziny (w godzinach pracy urzędu). przeniesienie bazy z obecnie wykorzystywanego systemu ESOBIG do systemu proponowanego przez Wykonawcę. udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji; wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych bez opłat i prowizji; możliwość deponowania środków na lokatach terminowych bez opłat i prowizji, w tym: automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania środków pieniężnych, w tym na lokaty typu OVERNIGHT znajdujących się na rachunku bieżącym Powiatu. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku bieżącym Powiatu następnego dnia; przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym; zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach ( np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, bez opłat; wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności (zgodnego ze Standardem IBAN ), bez dodatkowych opłat. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu w wysokości określonej przez Radę Powiatu Bartoszyckiego na dany rok budżetowy, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający żąda, aby Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dysponował na terenie miasta Bartoszyce siedzibą, oddziałem, filia lub placówką banku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wykonywania działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2015, poz. 128, ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnia ww warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się realizacją co najmniej jednej usługi polegającej na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej. Usługa winna być realizowana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełnia ww warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego - 10
  • 3 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego bądź też w przypadku zmiany ilości jednostek organizacyjnych powiatu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach ul. Grota Roweckiego 1 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, pokój Nr 219 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.