eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Słupsk: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk
Numer ogłoszenia: 101017 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych , w obrocie bezgotówkowym. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej Obwód Drogowy Nr 1 76 200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiającego) Obwód Drogowy Nr 2- 76 220 Główczyce ul. Słupska 19A pow. słupski Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania ZADANIE NR 1 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku ZADANIE NR 2 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, a Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno. Zakres rzeczowy zamówienia Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy, dla potrzeb Zamawiającego wynosi: Olej napędowy ON max. 50.000 litrów Benzyna Pb max 4.400 litrów Autogaz LPG max 900 litrów Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia umowy, wynosi odpowiednio; ZADANIE NR 1 Olej napędowy ON max 25.000 litrów Benzyna Pb max. 2.200 litrów Autogaz LPG max. 450 litrów ZADANIE NR 2 Olej napędowy ON max 25.000 litrów Benzyna Pb max. 2.200 litrów Autogaz LPG max. 450 litrów Opis wykonania a dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz U z 2008 r Nr 221 poz 1441) b Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem c dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu d paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania . e Zamawiający w załączniku Nr 9, do wzoru umowy, sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa f dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw g pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ) h Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ) i dokument Asygnata pobranych paliw za miesiąc stanowił będzie załącznik do faktury j płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę cena w dniu tankowania stały upust - cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość k Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw l przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty musza być zabezpieczone kodem PIN. ł karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne. m Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności. n koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca Wspólny słownik zamówień CPV 09100000 0 paliwa CPV 09132100 4 Benzyna CPV 09134000 7 Oleje Napędowe CPV 09120000 6 LPG Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych liczba części 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego, w trybie zamówień z wolnej ręki, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy PZP. Treść oferty musi odpowiadać Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w ilości do 20% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku przez Wykonawcę, art.22 ust. 1 Pzp. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : nie zalega z opłacaniem podatków nie zalega ze składkami ZUS

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kserokopia koncesji lub zezwolenia na obrót paliwami (jeżeli jest wymagana) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej dot. ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.