eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług w zakresie pogotowia porządkowego



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 1009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług w zakresie pogotowia porządkowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, do kontaktów: Urszula Łopieńska, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 849 50 51, fax 022 848 62 33, e-mail: zampubl@mokotow.waw.pl, www.mokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie pogotowia porządkowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wywóz zwłok zwierzęcych Usunięcie plam oleistych Oczyszczenie krawężników ulicznych Ręczne oczyszczenie nawierzchni drogowych Likwidacje dzikich wysypisk odpadów Powierzchniowe oczyszczenie terenu Zamiatanie chodników Ręczne zbieranie śmieci. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa Dzielnica Mokotów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 51424,50 netto (część zamówienia), całość przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1500,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE MUSI SPEŁNIĆ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 USTAWY, CO POTWIERDZA OŚWIADCZENIEM ZŁOŻONYM W DRUKU OFERTA. ZAMAWIAJĄCY CELEM POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY, ŻĄDA ZAŁĄCZENIA DO OFERTY NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: AKTUALNEGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert AKTUALNĄ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA Z WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA Z WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO oraz inne okreslone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.02.2006, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.02.2006 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 20.04.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego sala 110.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.