eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Piotrków Trybunalski: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 1009 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329971 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH PIOTRKOWSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynkach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1. Sprzątanie dotyczy obiektów: 1) Siedziba Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przy ulicy Przemysłowej 4 - a) powierzchnia do sprzątania - 1530,09 m2 b) udostępnienie pomieszczeń na wykonywanie przedmiotowego zamówienia nastąpi w dni powszednie w godzinach od 13.00 do 22:00. 2) Zakład Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9 a) powierzchnia do sprzątania - 900 m2 b) przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach od 07.00 do 15:00. 3) Dział Ochrony Środowiska przy ul. Podole 7 na 9 a) powierzchnia do sprzątania - 743 m2 b) przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach od 08.00 do 15:00. 4) Zakład Ujęć Wody przy ul. Wojska Polskiego 205 a) powierzchnia do sprzątania - 234,32 m2 b) przedmiotowe zamówienie wykonywane będzie w dni powszednie w godzinach od 14.00 do 18:00. 5) Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego w Zakładzie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9 przez 1 pracownika gospodarczego. a) przedmiotowa praca wykonywana będzie w dni powszednie w godzinach od 07.00 do 15:00 i obejmowała m.in. będzie: - pielęgnację drzew i krzewów, - utrzymanie terenów zielonych (koszenie i wygrabianie traw, wygrabianie liści, wywóz powstałych odpadów na kompost), - utrzymanie czystości ciągów pieszych i jezdnych, placów i parkingu latem i zimą, - malowanie ogrodzeń, barierek, drzwi, krawężników. 2. Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. obejmować będzie następujące czynności: a) codziennie: - odkurzanie, mycie podłóg, - czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych, - wycieranie kurzu z parapetów oraz grzejników, - czyszczenie mebli, tablic informacyjnych, - mycie biurek, szaf, krzeseł, lamp oraz innych rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach, - mycie luster, ścianek przeszklonych, - zdejmowanie ze ścian, sufitów oraz lamp pajęczyn, - czyszczenie listew przypodłogowych, paneli, - odkurzanie wykładzin dywanowych przy użyciu odkurzaczy, - czyszczenie posadzki oraz schodów, odkurzanie, szorowanie, mycie schodów wraz z poręczami, - mycie glazury w toaletach i kabinach prysznicowych, - mycie aneksu kuchennego, - gruntowne mycie i dezynfekcja toalet, - dbanie o wyposażenie sanitariatów w artykuły higieniczne - mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, - codzienne wyrzucanie śmieci oraz ich segregowanie do pojemników, wymiana worków plastikowych w koszach, - opróżnianie niszczarek dokumentów, - sprzątanie piwnic oraz wg. potrzeb sprzątanie archiwum, - sprzątanie magazynu w budynku przy Przemysłowej 4, - utrzymanie w czystości na zewnątrz budynku przy wejściu do Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 4, ul. Podole 7 na 9, ul. Wojska Polskiego 205, b) raz w miesiącu: - mycie skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, znajdujących się w budynkach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. c) dwa razy do roku - mycie okien w pomieszczeniach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. i cztery razy w roku pranie firanek z pomieszczeń Spółki. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za uszkodzenia i szkody powstałe podczas wykonywania usługi sprzątania. Stwierdzone uszkodzenia, bądź braki wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie usunąć na swój koszt. d) Pomieszczenia wymienione poniżej: - Magazynowe, - Kadrowe, - Serwerownia, - Kasa, - Sala Obsługi Klienta, - Obrony cywilnej, - Płace sprzątane będą codziennie w godzinach od 13.00 do 15.00. 2. We wszystkich budynkach sprzątanie musi zakończyć się do godz. 2200. 3. Wykonawca zapewni, że codzienne prace wykonywane będą przez co najmniej 6 stałych osób, w tym: - 1 osoba do utrzymania terenów zielonych w Zakładzie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Podole 7 na 9, - co najmniej 5 osób do sprzątania pomieszczeń w pozostałych budynkach. 4. Zamawiający ma prawo do jednostronnej zmiany terminów oraz godzin wykonywania usługi sprzątania, o których mowa wyżej. O zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem lub e-mailem. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości m2 sprzątanej powierzchni i zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o takich zmianach z miesięcznym wyprzedzeniem. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług za pomocą powierzonych środków czystości i narzędzi. 7. Wykonawca zobowiązany jest do mycia okien dwa razy w roku (wiosną i jesienią),prace winny być wykonane przez osoby uprawnione do wykonywania prac na wysokości. 8.Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po remontach. 9.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów z zakresu bhp i p.poż w czasie wykonywania umowy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. 11. Wykonawca wyznaczy osobę koordynatora do zadań, do którego należeć będzie: a) czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy, b) codziennego monitorowania pracy personelu wykonującego usługę sprzątania w pomieszczeniach Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz odbioru wykonanych prac, c) dbałość o zabezpieczenie odpowiedniej ilości stałego personelu w budynkach, d) przestrzegania godzin pracy personelu, zgodnie z angażami, e) codziennego zapoznawania się z uwagami zapisanymi w zeszycie uwag, f) udział w komisyjnych, wyrywkowych sprawdzaniach jakości świadczonej usługi. 12. Osoba upoważniona przez Wykonawcę zobowiązana będzie do stałej kontroli zapisów w Zeszycie uwag, który znajdować się będzie w Sekcji Organizacyjno-Informatycznej i Kadr. W przypadku stwierdzonych uchybień Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego ich usunięcia. 13. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia, dostęp do wody i energii elektrycznej. Powyższa lista nie jest listą zamkniętą i wskazuje jedynie na minimalny zakres prac niezbędnych do wykonania w celu zapewnienia należytej czystości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych, Al. Wojska Polskiego 113, 42-400 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139466,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.